مدیر عامل پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه:
مدیر عامل پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه گفت: هرکس بخواهد در پالایشگاه آناهیتا سرمایه گذاری نماید از ده سال معافیت مالیاتی برخوردار می شود.
کد خبر: ۳۷۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 08 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛مهندس صالحی فروزدر جمع فعالان اقتصادی استان کرمانشاه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی گفت:   با تصمیم هئیت وزیران در سفر به استان   پالایشگاه آناهیتا در سال ۸۵ با ظرفیت ۱۵۰هزار بشکه در روز ساخته شد.
وی با بیان اینکه در سال ۹۱ کمبود بنزین در منطقه و ۲۵ هزار نفت سفید که در مجموع با ۷۶هزار بشکه کمبود فرآورده ی نفتی در استان دارد،  افزود:  تا سال۱۴۰۴ نزدیک به ۱۱۳هزار بشکه کمبودفرآورده خواهد داشت که باعث تحمیل هزینه ی زیادی به استان می شود 
مدیر عامل پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه گفت:  پالایشگاه کرمانشاه نود سال سابقه ی کار بعد از پالایشگاه آبادان دارد که ظرفیت تولید پالایشگاه آناهیتا به ۲۳هزار بشکه کاهش یافت.
وی با اشاره به اینکه پالایشگاه جدید مزایایی دارد،  ادامه داد:  برای تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری درپالایشگاه آناهیتا پنج درصد سهم منطقه ی محروم با اختیار وزیر نفت به دو پالایشگاه آناهیتا و جاسک در کشور داده شده است.
صالحی فروزتصریح کرد:  به سرمایه گذاران ده سال معافیت مالیاتی با ده درصد تخفیف روزانه داده می شود در حضور عبدالرضا مصری مطرح شد آگر در دولت مصوب شود امکان تخفیف داده می شود.
صالحی فروز ادامه داد: ده سال این پالایشگاه مشکل تامین مالی داشته است که با سفر مقام معظم رهبری به استان دستور دادند که اگر کار عملی است باید اجرا شود و دفتر ایشان در حال پی گیری است.
وی با اشاره به اینکه ما از خرداد ماه سال جاری کارخود را شروع کرده ایم، تصریح کرد:  از محل صندوق سرمایه گذاری که هزینه ی آن ۳میلیاردو ۴۰۰میلیون تومان است که این طرح در طول پنج سال اجرایی شود.
مدیر عامل پالایشگاه آناهیتا متذکر شد:  نرخ برگشت سرمایه طرح بالای بیست درصد است که به علت تخفیف ده درصدی معافیت مالیاتی ده ساله نرخ برگشت سرمایه بیست و پنج درصد که زمان ساخت آن چهار ساله است.
این مسئول گفت:  صندوق اعطای تسهیلات برای گرفتن وام به نتیجه خوبی رسیده است که تاقبل  از پایان سال با همکاری دولت، استاندار، با یک شرکت چینی به توافق می رسیم.
وی تصریح کرد: میزان سرمایه ۳/۳درصد است و بازگشت طرح پنج سال که ۸۰۰نفر نیروی دائمی دارد وبه ازای هر پنج نفر شغل غیر مستقیم ایجاد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار