معاون تربیت بدنی و سلامت استان در جمع مسئولین تیم های اعزامی به رقابت های کشوری ورزش دانش آموزی از برگزاری این رقابت ها در 11 استان از 15 تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سلمان محمدی معاونت تربیت بدنی و سلامت استان در نشست هماهنگی مسوولین تیم های اعزامی به رقابت های کشوری گفت: رقابت های ورزشی دانش آموزان کشور از 15 تیر در 11 استان آغاز خواهد شد.

در این نشست محمدی بیان کرد: 494 دانش آموزان کرمانشاهی در 15 رشته ورزشی در قالب 55 تیم در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

محمدی در ادامه با تاکید بر توجه جدی به اجرای سند تحول بنیادین در این حوزه افزود: در این سند ورزش قهرمانی با رویکرد مدرسه محوری مورد تاکید است و کل برنامه ها از آغاز تا انتها در درون مدرسه و بطن این مجموعه انجام می شود که انجمن های استانی، مدیر مدرسه، مربیان و سرپرست از عناصر و محورهای اساسی رقابت های ورزش دانش آموزی در رویکرد جدید است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی دانش آموزان، مربیان و سرپرستان توصیه نمود که حفظ اخلاقیات و بالاتر بردن منش پهلوانی از مهمترین دلایل برگزاری و اعزام به مسابقات کشوری می باشد و رمز موفقیت تیم ها در رقابت های گروهی بدون تردید وحدت و هماهنگی در چارچوب های تعریف شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار