رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود رویکرد تعاملی دولت دوازدهم با مجلس بیشتر از دولت یازدهم باشد گفت: نشست‌های تخصصی با وزرای پیشنهادی در مجلس در حال انجام است.
کد خبر: ۴۷۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 12 August 2017
محمدرضا پورابراهیمی امروز عصر در آئین افتتاح مجتمع بزرگ خیرساز آموزشی در زنگی‌آباد کرمان اظهار داشت: معرفی وزرا توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی اعلام شده و مجلس در حال برگزاری نشست‌های تخصصی با وزرای پیشنهادی و بررسی‌های لازم در کمیسیون‌های مختلف مجلس است.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مشکل روز کشور و همچنین خواسته مردم برطرف شدن مشکلات اقتصادی است گفت: سرریز مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی را نیز به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود رویکرد تعاملی دولت دوازدهم با مجلس بیشتر از دولت یازدهم باشد افزود: ما در اقتصاد نیازمند تئوریسین اقتصادی نیستیم بلکه نیازمند یک مدیر اجرایی اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کمیسیون اقتصادی مجلس نیز برای تحولات اقصادی کاملا در اختیار دولت است خاطرنشان‌ کرد: مبنای همکاری ما با دولت در چارچوب سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی است.

پورابراهیمی با بیان اینکه دولت باید نگاه به بیرون را از خود بردارد گفت: در برجام ما براساس تعهدات خود عمل کردیم اما طرف‌های مقابل به برجام وفادار نبودند و کارشکنی کردند.

وی با اشاره به اینکه تجربه برجام نشان داد که باید از ظرفیت‌های داخلی کشور برای توسعه استفاده کنیم افزود: ظرفیت‌های بسیاری در داخل کشور وجود دارد که اگر به آنها پرداخته شود نتایج بهتری خواهیم گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث مجتمع بزرگ آموزشی خیرساز در شهر زنگی‌آباد کرمان عنوان کرد: به عنوان نمونه در این شهر خیران زیادی وجود دارد و از ابتدای انقلاب تا کنون مردم خودشان کارهایشان را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه امروزه خشکسالی و کمبود آب یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در این منطقه است، تصریح کرد: به دلیل خشکسالی میزان تولیدات کشاورزی مردم که عمدتا محصول پسته بوده کاهش پیدا کرده است و باغات زیادی از مردم خشک شده است.

پورابراهیمی شهر زنگی‌آباد را شهر سردار رشید اسلام شهید حاج یونس زنگی‌آبادی معرفی کرد و گفت: انتظار داریم مقداری از آب‌های زیر سطحی شهر کرمان که برای تولیدات صنایع فولادی به این منطقه منتقل می‌شود به بخش کشاورزی نیز اختصاص پیدا کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار