امام جمعه ریگان:
امام جمعه ریگان گفت: سال اقتصاد مقاومتی به پایان می‌رسد اما هنوز وعده‌های دولت در این زمینه عملیاتی نشده است.
کد خبر: ۵۷۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹ 10 March 2018

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان اظهار داشت: دشمن سعی دارد با برنامه‌های ضد فرهنگی علیه حجاب و عفاف و به بهانه آزادی دادن زنان، جامعه را از مادر که کانون محبت و آسایش و آرامش خانواده است را به ابتذال بکشاند.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه فاطمه زهرا (س) برترین بانوی جهان اسلام است، تصریح کرد: حجاب دستور قران است که برای همه در مجامع عمومی لازم‌الاجراست و برخی حجاب را حجاب اجباری و اختیاری در نظام اسلامی مطرح می‌کنند که فهم و بینش آنها از دین ضعیف است.

وی به سالروز تشکیل کانو‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره و عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت خوبی برای کارهای فرهنگی است.

رنجبرماهانی با اشاره به بلا تکلیفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ریگان ابراز کرد: این اداره به مدت دو ماه است که رئیس ندارد و مدیرکل ارشاد اسلامی استان باید برای رفع مشکل اقدام کند.

وی به مشکلات شهرستان اشاره و ابراز کرد: یکی از مشکلاتی که مردم شهرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان و مشکل اینترنت است که مدتهاست این مشکل در شهرستان برطرف نشده است.

امام جمعه ریگان با اشاره به ساخت بیمارستان شهرستان ریگان اظهار کرد: هنوز نیروی انسانی و پزشک این بیمارستان تامین نشده است و مردم به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان برای مداوا اعزام می‌شوند.

رنجبرماهانی با بیان اینکه سال اقتصاد مقاومتی تمام شد اما هنوز وعده‌ها عملیاتی نشده است، افزود: معین اقتصاد مقاومتی قول ساخت دو کارخانه لاستیک و ریسندگی و بافندگی را برای اشتغالزایی به این شهرستان داده اما هنوز عملیاتی نشده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار