رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد مازاد استان کرمان است که انتظار داریم بخشی از آن به استان کرمان اختصاص داده شود.
کد خبر: ۵۷۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ 16 March 2018

محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: بالغ بر 300 میلیارد تومان درآمد مازاد استان کرمان است که انتظار داریم براساس قانون بخشی از آن به استان کرمان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه باید به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نامه‌ای ارسال شود تا این مبلغ به کرمان برگردد افزود: از آنجا که استان کرمان در زمینه درآمدهای مالیاتی عملکرد خوبی داشته برگشت سهم ما از درآمدهای مازاد مالیاتی، اثرگذاری مطلوبی را برای استان دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بازگشت سهم استان از مازاد درآمد مالیاتی را موجب تحولات خوبی در کرمان دانست و افزود: مشکلات مربوط به جذب اوراق و اسناد خزانه در پروژه‌های عمرانی باید اصلاح شود.

وی اصلاح آئین‌نامه‌های پروژه‌های عمرانی را ضروری دانست و تصریح کرد: اصلاح آئین‌نامه‌های پروژه‌های عمرانی در دستور کار شورای برنامه‌ریزی استان قرار گیرد.

در این جلسه شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اطلاعات استان باید توسط سازمان برنامه و بودجه به‌روز رسانی شود تا تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث آی تی در سند توسعه استان باید پررنگ دیده شود گفت: در سند توسعه استان حتما باید تعریف پروژه داشته باشیم و تا تعریف پروژه نداشته باشیم پیشرفت استان حاصل نمی‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار