مسئول بسیج دانشجویی بافت، رابر و ارزوئیه
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در منطقه لاله‌زار برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 08 July 2015
مجتبی شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: با توجه به تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری برنامه هر ساله و ادامه‌دار بسیج مستضعفین مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم، با استفاده از ظرفیت ارزشمند بسیجیان و عزم جدی برای ترویج این تفکر جهادی صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی بافت، رابر و ارزوئیه بیان کرد: این تفکر مبتنی بر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی‌ و همچنین اهتمامی است که در پیکره بسیج دانشجویی در انجام هر چه بهتر این برنامه وجود دارد.

شمسی عنوان کرد: هر ساله تعداد بسیار زیادی از دانشجویان بسیجی در این امر خداپسندانه حضور پیدا می‌کنند و با صفا و معرفتی که از این اردو‌های هجرت پیدا می‌کنند‌، راه و رسم جهادی زندگی کردن را می‌آموزند.

وی افزود: تعدادی از خواهران دانشجوی بسیجی دانشکده مدیریت و اقتصاد شهرستان بافت در منطقه لاله‌زار به‌منظور برگزاری اردوی جهادی حرکت و با توجه به هماهنگی قبلی که با دستگاه‌های ذیربط انجام شده بود در دبستان دخترانه شهید محسن فلاح آن منطقه اسکان داده شدند.

شمسی بیان کرد: با توجه به اهمیت اردوهای جهادی و نقش پررنگی که این اردوها در راستای خودسازی فکری و روحی دانشجویان دارد و همچنین جهت‌دهی و عمق‌بخشی این اردوها به سمت فرهنگ کار و تلاش و ترویج تفکر اقتصاد مقاومتی بر مبنای داشته‌های بومی آن منطقه سعی تمام شرکت‌کنندگان در این اردو این بوده است که بتوانند در این فرصت مصادف با ماه مبارک رمضان شده هم در بحث خودسازی معنوی و هم در زمینه آموزش عملکرد مناسب و خوبی از خود بر جای بگذارند. 

وی تصریح کرد: کلاس‌های حفظ قرآن، تجوید، صحت قرائت نماز، زبان انگلیسی، ریاضی، چرم‌دوزی، گلسازی و گلدوزی، خیاطی، والیبال، امداد و نجات و پته‌دوزی که تمام سنین را تقریبا پوشش ‌داد مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار