بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:در پي لزوم كنترل و ایمن سازی حاشیه و حریم راه ها در سال جاری با هرگونه تجاوز به حریم راه مطابق قانون به جد برخورد می شود.
کد خبر: ۶۱۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 03 June 2018

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:از ابتدای امسال تا کنون با ۴۴ مورد تجاوز به حریم راه در استان  برخوردو جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد:از مجموع ۴۴ مورد برخورد و رفع تصرف تجاوز به حریم راه‌ها اغلب این موارد مربوط به شهرستان‌های روانسر، هرسین، کنگاور و تعدادی نیز در کرمانشاه صورت گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت:۱۱ مورد به شهرستان روانسر اختصاص داشته که ۳ مورد آن به ساخت و ساز غیر مجاز و با تخریب بنا همراه بوده است و باقی موارد شامل فنس کشی، نصب تابلو، احداث حوض، درختکاری و دایر کردن سیاه چادر بوده است.

خسروانی تصریح کرد:۱۹ مورد تخریب در حوزه راه‌های شهرستان هرسین بود که اغلب تخریب‌های این شهرستان به مواردی نظیر:نصب تابلو‌های غیر مجاز، دست فروشی، فنس کشی باغات، ریختن زباله در حریم راه ها، ایجاد کپر و اتاقک‌های چوبی جهت فروش صیفی جات و پی کنی در حریم راه‌ها بوده و گفتنی است که آخرین تخریب صورت گرفته مربوط به احداث یک باب چایخانه سنتی در محور بزرگراه روبروی پلیس راه کرمانشاه- همدان بوده است.

وی افزود: ۱۰ مورد برخورد با متجاوزین حریم در مرکز استان و ۴  مورد نیز مربوط به شهرستان کنگاور بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار