عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ساخت هزاران هزار مدرسه با درآمد بنیاد قدس اشاره نمود ضمن اینکه عامل سعادت و بدبختی ملت را مفسدان اقتصادی و افراد مماشاتی معرفی نمود.
کد خبر: ۶۸۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 07 December 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی زاهدی، استاد دانشگاه و وزیر اسبق علوم و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نطق‌های خود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب بنیاد سابق آرشام مصادره شد و به وزارت آموزش و پرورش واگذار گشت، بیان کرد: اما دریغ که از اینکه وزارت‌آموزش‌وپرورش وارد آن بشود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره هزاران هزار ملک و املاک بنیاد سابق آرشام که بنیاد قدس نام گرفته است نیز گفت: حاصل درآمد آن و با این ثروت می‌توان هزاران هزار مدرسه ساخت، جالب است که بدانیم حتی در مقطعی برخی واگذاری‌ها صورت گرفته که در هاله‌ای از ابهام ونامعلوم است.

وی به برخی درآمدهای اختصاصی در آموزش و پرورش کرمان نیز اشاره کرد و با اظهار تأسف گفت: به حساب اشخاص حقیقی ریخته شده که از سوی قوه قضاییه ، وزارت‌آموزش‌وپرورش ، مجلس‌شورای‌اسلامی و کمیسیون آموزش تحقیقات بایستی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: عامل بدبختی ملت کسانی هستند که ده‌ها تن سکه را به دلالان و دزدان داده‌اند و آنها الان در زندان بسر میبرند یا اعدام شده‌اند.

وزیر اسبق علوم با تأکید بر اینکه عامل بدبختی و فقر ملت کسانی هستند، که میلیاردها دلار ارز کشور را به تعدادی از رانت‌خواران و دلالان در یک فاصله کوتاه زمانی داده‌اند عنوان کرد: ملت عزیز ایران تصدیق می‌کنند عامل بدبختی و فقر در این کشور افراد مقاوم نیستند بلکه عناصر سست عنصری هستند که فکر می‌کنند با عقب‌نشینی پی‌درپی در برابر خواست إمریکایی‌ها می‌توانند محبت آنها را جلب کنند.

وی ادامه داد: با تئوری گرفتن بهانه از آمریکا هر روز تن به ذلت بیشتر می‌دهند.

زاهدی افزود: عامل بدبختی آن مفسدان اقتصادی هستند که در اطراف برخی مقامات ارشد دولت لانه کردند و اجازه نمی‌دهند به پرونده آنها رسیدگی شود، عامل بدبختی کسانی‌اند اجازه دور زدن تحریم‌ها را ‌نمی‌دهند و فکر می‌کنند اگر با کدخدا به توافق برسند مشکل کشور را حل می‌کنند.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار