مدیرکل بهزیستی استان کرمان؛
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه مبلغ بسته‌های حمایتی دولت با توجه به تعداد افراد خانوار است گفت: ۵۸ هزار خانوار مددجوی دستگاه‌های حمایتی در کرمان کارت آنها شارژ شده است.
کد خبر: ۶۸۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 02 December 2018

به گزارش تابناک کرمان، عباس صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اجرای طرح ارائه بسته‌های حمایتی در کشور اظهار داشت: ریشه اجرای این طرح در برنامه ششم توسعه است و در این برنامه تاکید شده که دولت از خانوارهای کم درآمد حمایت مالی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرا می‌شود گفت: در مرحله نخست اجرای آن، خانوارهای تحت پوشش و پشت نوبت دستگاه‌‌های حمایتی چون کمیته امداد امدادخمینی(ره) و بهزیستی را شامل می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی خانوارهای شناسنامه‌دار و حتی پشت‌نوبت این نهادها مشمول این طرح هستند افزود: از 20 آبان ماه اجرای مرحله نخست این طرح و ارائه بسته‌های حمایتی در کرمان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کارتی که به سرپرستان خانوار تعلق دارد را شارژ کردیم عنوان کرد: سرپرستان خانوار می‌توانند به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ مراجعه کرده و اقلام غذایی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه این کارت‌ها با توجه به تعداد افراد خانوار شارژ شده‌اند گفت: خانوارهای یک نفره 100 هزار تومان، دو نفره 150 هزار تومان، سه نفره 200 هزار تومان، 4 نفره 250 هزار تومان و 5 نفره و بالاتر 300 هزار تومان شارژ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سقف شارژ این کارت‌ها 300 هزار تومان است افزود: در حل حاضر تا پایان سال استفاده از این کارت‌ها امکان دارد و مقرر شده تا در چندین نوبت دیگر هم این کارت شارژ شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه تمامی خانوارهایی که کد دریافت کرده‌اند و یا حتی پشت نوبت هستند کارت آنها شارژ شده است عنوان کرد: 58 هزار خانوار کرمانی کارت آنها شارژ شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار