مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت:پرونده‌های اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان در ۱۰ ماهه سال جاری ۶۰۸ پرونده تشکیل دادیم که شامل ۵۸۷ پرونده قاچاق، ۲۰ پرونده قضایی و یک پرونده متروکه (باقی مانده در گمرکات) بود.
کد خبر: ۷۰۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 30 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، اردشیر رستمی در نشست خبری که امروز بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد،  افزود:سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی یکی از اعضای اصلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است برخورد با قاچاق کالا به عنوان عامل برهم زننده تعادل اقتصادی کشور و یکی از دلایل اصلی توسعه نیافتگی و بیکاری، همواره در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی  خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه با بیان اینکه این دستگاه عمدتا مسئولیت تعیین تکلیف کالاهای قاچاق که صاحب آنها مشخص است را بر عهده دارد یادآور شد: این کالاها به چند شکل تعیین تکلیف می شود که یکی از این موارد استرداد کالا به صاحب آن در صورت برائت از پرونده قاچاق است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه اظهار داشت: درمورد برخی کالاهای دیگر که سریع‌الفساد درجه یک( میوه و دام) و درجه دو (برنج، چای و ...) باشند نیز دستور فروش این کالاها از قاضی اخذ شده و کالا صرفا در اختیار تعاونی‌ها برای توزیع با نرخ مصوب قرار می‌گیرد.

رستمی تصریح کرد:تا کنون 709 پرونده ،89 پرونده استرداد، 104 پرونده انهدام، 288 پرونده مذاکره، 133 پرونده مزایده و 95 پرونده واگذاری داشتیم که ارزش مجموع اقلام فروخته شده در 10 ماهه امسال نیز به 47 میلیارد ریال رسید رسیدگی شده است.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار