20 آبان‌ماه جاری؛
استاندار کرمان از سفر رئیس‌جمهوری به این استان در صبح دوشنبه ۲۰ آبان و دیدار مردمی دکتر روحانی در همین روز در ورزشگاه تختی رفسنجان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 07 November 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی اظهار کرد: «رئیس‌جمهوری صبح روز دوشنبه بیستم آبان‌ماه وارد استان کرمان می‌شود و سخنرانی دکتر روحانی ساعت ۹ صبح دوشنبه در جمع مردم رفسنجان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود».

رئیس‌جمهور با ۱۰ وزیر خود به کرمان سفر می‌کند
وی با بیان این‌که سفر رئیس‌جمهوری به استان دو روزه است و دکتر روحانی به شهرستان‌های سیرجان، بافت و کرمان سفر می‌کند، افزود: «با حضور دکتر روحانی ده‌ها پروژه به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری می‌‌رسد».
استاندار کرمان بیان کرد: «رئیس‌جمهوری در سیرجان از پروژه‌های صنعتی، معدنی بازدید می‌کند و در شهرستان بافت نیز با حضور دکتر روحانی طرح فولاد به بهره‌برداری رسمی می‌رسد».
وی حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌ها را بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان اشتغال‌زایی مستقیم طرح‌ها را حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: «وزرای کشور، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، نیرو، جهاد کشاورزی، صمت و ورزش و جوانان در این سفر رییس‌جمهوری را همراهی می‌کنند».
فدایی خاطرنشان کرد: «شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور در کرمان برگزار می‌شود ضمن آن‌که تعداد زیادی از پروژه‌ها به‌طور هم‌زمان از طریق ویدیو کنفرانس در کرمان افتتاح می‌شوند».
وی در ارتباط با شاخص‌های مورد توجه در پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمان گفت: «زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان ازجمله پروژه‌های صنعتی و معدنی، آب و فاضلاب، ایجاد اشتغال در استان و گردشگری ازجمله مهم‌ترین مواردی است که در پروژه‌ها در نظر قرار گرفته شده است».
استاندار کرمان اظهار کرد: «برگزاری نشست خبری رئیس‌جمهوری نیز در برنامه‌های سفر پیش‌بینی شده است». 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار