عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مدیریت شهری در کرج گران اداره می‌شود، گفت: صرف هزینه های گزاف در زمانی که مردم در معیشت خود ماندند صحیح نیست.
کد خبر: ۹۸۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴ 14 August 2021

مدیریت شهری در کرج گران اداره می‌شود/ صرف هزینه های گزاف در زمانی که مردم در معیشت خود ماندند صحیح نیست

به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار در نطق پیش از دستور شورای شهر کرج با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهدا امام حسین(ع)، اظهارداشت: یکی از پیام‌های عاشورا اقدام و نهراسیدن در میدان‌های بزرگ است که باید همگان به ویژه مسئولین از این پیام درس گرفته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تشکر از سرپرست شهرداری شهر کرج و معاونین آن در محرمی کردن فضای شهری کرج، افزود: این فضا در مرکز شهر به خوبی انجام شده و باید در حاشیه و ورودی شهر نیز انجام شود.

عضو شورای ششم شهر کرج با اشاره به اینکه اولویت‌های این شورا مشخص شده است، عنوان کرد: باید در اجرای این اولویت‌ها تسریع شده و در گام نخست اصلاح بودجه در دستور کار شورا قرار گیرد.

ایزدیار با اشاره به اینکه بحث ساماندهی نیروهای انسانی مجموعه شهرداری مدت‌ها است که روی زمین مانده است، بیان کرد: در راس این کار تبدیل عضویت نیروهای شرکتی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عمده مشکلات و دغدغه‌های مردم گرانی افسارگسیخته‌ای است که در اقلام اساسی و مورد نیاز خانواده ها وجود دارد، گفت: ما بعنوان نماینده مردم در کنار مطالبه گری می‌توانیم از ظرفیت‌های میادین استفاده و توزیع اقلام را به نرخ تنظیم بازار به مردم ارائه کنیم.

عضو شورای ششم شهر کرج با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام کرج از اولویت‌های این شورا است، خاطر نشان کرد: برخی از این پروژه ها می‌تواند درآمد پایدار برای شهر داشته باشد.

ایزدیار با بیان اینکه مدیریت شهری در کرج گران اداره می‌شود، گفت: صرف هزینه های گزاف در زمانی که مردم در معیشت خود ماندند صحیح نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار