مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست این استان در کشور در تعیین تکلیف کالاهای رسوبی خبر داد و گفت: در این زمینه عملکرد اموال تملیکی کرمانشاه ۱۷ برابر بهتر از میانگین کشوری بوده است.
کد خبر: ۹۸۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 25 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا اردشیر رستمی افزود: براساس گزارش مدیریت طرح و برنامه سازمان مرکزی جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور درباره عملکرد استان‌ها در تعیین تکلیف کالاهای سنواتی و رسوبی، سازمان اموال تملیکی استان کرمانشاه با کمترین میزان کالاهای رسوبی، استان اول کشور شده‌ است.

او اظهار کرد: براساس این گزارش میزان کالاهای رسوبی در سازمان اموال تملیکی استان کرمانشاه تا تاریخ ۲۲ مرداد امسال تنها پنج درصد بوده و از بیش‌ از ۶۰۰ پرونده موجود این سازمان، فقط ۲۹ پرونده‌ سنواتی و ۵۸۵ پرونده دیگر جاری هستند.

به گفته‌ رستمی، پس‌ از استان کرمانشاه، استان‌های البرز، قزوین و لرستان با ۱۰، ۱۴ و ۱۹ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

رستمی اضافه کرد: میانگین کشوری میزان کالاهای رسوبی هم ۸۸ درصد اعلام‌ شده که استان کرمانشاه بیش از ۱۷ برابر کمتر از آن است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه همچنین از حمایت‌های مدیریت ارشد استان، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان تعزیرات، دادگستری و یگان‌های کاشف در کسب این رتبه تقدیر کرد.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارای ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی است و عمده کالاهای قاچاق از طریق مبادی غیررسمی وارد کشور می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار