بازیکن تیم مس رفسنجان اظهار کرد که مانند هواداران استقلال از حذف این تیم از جام حذفی ناراحت است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 04 March 2024

به گزارش تابناک کرمان ورزشی، منتظر محمد بازیکن تیم مس رفسنجان، پس از پیروزی مقابل استقلال و صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام حذفی، در جمع خبرنگاران گفت: به هواداران مس رفسنجان، هم‌بازی‌های خودم، کادر فنی و هیات مدیره باشگاه تبریک می‌گویم که چنین نتیجه‌ای را مقابل تیم بزرگی مثل استقلال کسب کردیم. به خاطر خروج استقلال از این مسابقات هم ناراحت هستم.

او ادامه داد: هیچ‌وقت انتظار این را نداشتم که مقابل استقلال چنین اتفاقی برای من رخ دهد و باعث خروج استقلال از این رقابت‌ها شوم. با این وجود فوتبال است و چنین اتفاقی همیشه هست. یک روز به سود ما و یک روز به ضرر ماست. به هواداران خودمان تبریک می‌گویم و در آینده برای استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت و بهترین‌ها را دارم.

بازیکن عراقی مس رفسنجان درباره ناراحتی هواداران استقلال به دلیل خروجش از جمع آبی‌ها نیز گفت: من حس نزدیکی با هواداران استقلال دارم. از وقتی آمده‌ام هواداران از من حمایت کرده و حس خوبی به من داده‌اند. با این حال فوتبال همین است و اتفاقات رخ می‌دهند. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. برای تیم خودمان هم در نیم فصل دوم آرزوی اتفاقات خوب دارم. با آقای نویدکیا حال تیم خوب است.

او درباره گل‌های مهم و حساسی که برای مس رفسنجان زده است نیز گفت: خدا را شکر که این موفقیت به اسم من تمام شد، اما در کنار این گل‌ها، تلاش و کمک برادران من در تیم است که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار