رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان تفت در دولت سیزدهم نسبت به دولت قبل گفت: 7 ابرپروژه راهسازی در استان یزد در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مجید دهقانی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد در نشست خبری استاندار و مدیران استان با خبرنگاران شهرستان تفت اظهار داشت: این حجم از پروژه‌هایی که در حال حاضر در استان یزد به مرحله اجرا وارد شده در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته و به عنوان نمونه هیچ زمانی هفت ابرپروژه راه در استان به صورت همزمان درحال اجرا نبوده است.
وی تصریح کرد: اگر به روال عادی می‌خواستیم پیش برویم هرگز چنین پروژه‌هایی نه در حوزه آبرسانی و نه در حوزه راه شهرستان رخ نمی‌داد و صرفا با پیگیری‌های جهادی استاندار و مدیران استان و انجام دو سفر رئیس جمهور به استان این پروژه‌ها اجرایی شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با بیان اینکه تقریبا تمام اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر نخست رئیس جمهور به استان یزد پرداخت شده گفت: دو شهرستان تفت و مهریز به ویژه در تابستان رفت و آمد افراد غیر ساکن را شاهد هستند ولی طبق قانون ملاک جمعیتی همان سرشماری است که در سال 95 انجام گرفته ولی پیگیری‌های زیادی برای افزایش زیرساخت‌ها و اعتبارات این دو شهرستان انجام گرفته است.
دهقانی زاده خاطرنشان کرد: این مسئله به صورت ویژه دیده شده و سعی کردیم که به این دو شهرستان در زمینه اعتبارات کمک لازم را انجام دهیم و بتوانیم جبرانی برای تکمیل زیرساخت‌های آن انجام دهیم.
وی گفت: در سال 99 مجموعا 20 میلیارد تومان عواید ارزش افزوده میان شهرداری‌ها توزیع شد اما این آمار در یازده ماهه سال گذشته به بیش از 110 میلیارد تومان رسید که نشان دهنده پیگیری‌های بسیار زیادی است که در این حوزه انجام گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد تصریح کرد: همچنین در سال 99 مجموعه اعتبارات استانی شهرستان تفت 37 میلیارد تومان بود که این اعتبارات در سال گذشته به 220 میلیارد تومان رسیده و افزایش نزدیک به هفت برابری را نشان می‌دهد.
دهقانی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین اعتبارات سفر نخست رئیس جمهور به استان یزد برای شهرستان تفت 385 میلیارد تومان بوده که محقق شده و این اعتبارات هم جدای از اعتبارات استانی شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار