کد خبر: ۲۰۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 26 March 2016
به گزارش تابناک یزد،جمعی از جوانان شهرستان بافق با حضور در دفتر سومین شهید محراب آیت الله صدوقی با یادگار این شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار حجت الاسلام صدوقی ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال نو و آروزی موفقیت در سال جدید برای حاضران در سخنانی مردم بافق را مردمی خونگرم و    مهمان پذیر و سخت کوش معرفی نمود و گفت : من نسبت به مردم این شهرستان ارادات خاص و ویژه ای دارم.
وی با توجه به نقش روحانیت و ائمه جمعه در شهرها در توسعه همه جانبه شهری افزود : با توجه به لطف و ارادتی که به حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق دارم و نظر به اینکه همه ساله در مراسم های مذهبی این شهرستان در ماههای محرم و صفر شرکت میکنم و مردم بافق مردمی دین دار و ولایت مدار میباشند از عموم میخواهم همراه و همگام با ائمه جمعه شهری جهت توسعه و پیشرفت قدم و گام بردارند.
یادگار سومین شهید محراب به وضعیت اقتصادی شهر پرداخت و گفت از جوانان خواهشمند هستم زمینه بروز و سرمایه گذاری بخش های خصوصی در زمینه های مختلف جهت عمران و آبادانی و پیشرفت شهر را فراهم نمایند.
در ابتدای این مراسم سید علیرضا سلیمانی با تبریک فرا رسیدن سال نو و نثار فاتحه و درود به روح ارواح شهدا امام شهداء و در گذشتگان خاندان صدوقی و تبریک سال اقتصاد مقاومتی به بیان گزارشی کوتاه از وضعیت شهرستان بافق و حضور جوانان در این بیت پرداخت.
در این دیدار جمعی از جوانان بافق به ارائه دیدگاه های خود در رابطه با بحثهای اقتصادی فرهنگی و ورزشی و اجتماعی شهرستان بافق پرداختند که حجت الاسلام والمسلمین صدوقی به ارائه راهکار در این زمینه پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار