طی 200 کیلومتر از ابرماراتن کویر
معاون گردشگری میراث فرهنگی کرمان گفت:مرحله چهارم رویداد بزرگ گردشگری ورزشی «ابر ماراتن بین المللی ایران»شب گذشته در کریم آباد شهداد به پایان رسید و همچنان محمدانسال مراکشی سریعترین دونده صحرا، پیشتاز رقابت است.
کد خبر: ۲۲۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 06 May 2016

محمد جهانشاهی افزود: دوندگان با گذشتن از خط پایان این مرحله ،بیش از 200 کیلومتر را پشت سر گذاشته‌اند.محمد انسال مراکشی رکورددار گینس و سریعترین دونده صحرا،همچنان پیشتاز است.

وی تصریح کرد:مرحله چهارم بیش از 70 کیلومتر مسافت را در بر می گرفت که بخش طولانی یا «لانگ استیج» این ابر ماراتن بود که در دالان های غربی کلوت ها انجام گرفت.

وی تاکید کرد:دوندگان با توجه به توانایی خود بین 7 تا 20 ساعت این مسیر سخت را طی نمودند و امروز روز تعطیلی مسابقه بود که فرصتی بود برای استراحت به خصوص برای تیم 40 نفره اجرایی که فشار زیادی را متحمل می شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمان گفت:جابجایی کامل کمپ بزرگ به صورت روزانه،تامین شرایط برگزاری مسابقه که دهها «چک پوینت» یا نقطه کنترل دارد، امداد نجات،اورژانس،پذیرایی،نظارت بر مسابقه،مستند سازی وظیه این تیم اجرایی است.

جهانشاهی خاطرنشان کرد:فردا و پس فردابا طی حدود 50 کیلومتر ،دوندگان به کاروانسرای زوار خواهند رسید و پایان این رویداد تاریخی رقم خواهد خورد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار