تیم ثامن الحجج(ع) مشهد در چارچوب هفته بیستم رقابت‎های لیگ برتر هندبال باشگاه‏‏های کشو بر تیم سنگ آهن بافق غلبه کرد.
کد خبر: ۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 10 May 2015

به گزارش تابناک يزد، در اين ديدار كه عصر ديروز شنبه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، تيم ميزبان با نتیجه 24 بر 23 بازي را به نفع خود پايان برد.

قضاوت اين بازي را "مهدی توکلی" و "سعید ولدخانی" برعهخده داشتند و "عبدالله کافی" عهده‎‌‎دار نظارت بر داوری و "علیرضا سلیمانی" هم نماینده ناظر فدراسیون در اين رقابت بودند.

این مسابقه پر حاشیه كه با اعتراض بازیکنان و سرمربیان دو تیم نسبت به داوري مسابقه همراه بود، نهايتاً منجر به اخراج "غلام مهدی منصوریان" مربی تیم سنگ آهن بافق و "قهرایی پور" از بازیکنان تیم ثامن الحجج(ع) مشهد شد.

در ثانیه‏‏هاي آخر بازي بازیکنان تیم سنگ آهن معتقد به زدن گل تساوی بازي بودند و رد اين موضوع از سوي داور منجر به به بروز اعتراضاتی از سوی بازیکنان و کادر فنی دو تیم و توقف بازي برای چند لحظه شد، ولي در نهایت "مهدی توکلی" داور نخست مسابقه، گل تیم سنگ آهن بافق یزد را قبول نکرد و در نهایت بازی با پیروزی نماینده مشهد به اتمام رسید.

سنگ آهن بافق كه در ديدار قبلي خود 32 بر 28 مقابل تیم نفت و گاز گچساران تن به شکست داده بود، با اين شكست از مکان نهم به دهم جدول رده‎‎بندي مسابقات سقوط کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار