رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: در حال حاضر 21 موسسه غیردولتی به عنوان معین اقتصادی مناطق، در سطح استان کرمان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۴۰۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 12 April 2017
دکتر "جعفر رودری" صبح امروز 23 فروردین ماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه 3 (شهرستان های بم، ریگان و فهرج) در محل نهاد اقتصاد مقاومتی کرمان اظهار کرد: در شهرستان های بم 67 پروژه، فهرج 49 و ریگان 51 پروژه اقتصاد مقاومتی داریم که پیشرفت آنها به طور متوسط بیش از 60 درصد است.

وی افزود: در کل سه شهرستان 156 واحد تولیدی و صنعتی برای دریافت تسهیلات رونق تولید درخواست داشته و 101 مورد به بانک معرفی شده اند، اما متاسفانه تنها 25 مورد موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ 22 میلیارد تومان شده اند.

رودری با اشاره به واگذاری پروژ های نیمه تمام به بخش غیردولتی تصریح کرد: شرق استان باید در واگذاری پروژه ها بیشتر کار کند و تاکنون تنها دو پروژه در بم و یک مورد در فهرج به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان به بخش خصوصی واگذار شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان با اشاره به تشکیل صندوق های خرد روستایی در شرق استان بیان کرد: تاکنون در ریگان 15 مورد و در فهرج 4 مورد صندوق های خرد تشکیل شده است.

وی افزود: راه اندازی بورس خرما در آخرین جلسه اقتصاد مقاومتی منطقه سه در بهمن ماه سال قبل مصوب شده بود که باید آخرین گزارش اقدامات این حوزه را فرماندار و معین اقتصادی منطقه اعلام کنند.

رودری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 21 موسسه غیردولتی به عنوان معین اقتصادی مناطق، در سطح استان کرمان فعالیت می کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار