فرماندار رفسنجان گفت: پیکر مطهر شهید محمدعلی محمدصادقی پس از ۳۳ سال فراق به زادگاهش رفسنجان بازمی‌گردد.
کد خبر: ۴۶۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 18 July 2017
به گزارش خبرنگار ، حمید ملانوری عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی تشییع شهید محمدصادقی با اشاره به مقام والای شهداء نزد خداوند، اظهار داشت: شهیدان با خون خود انقلاب و اسلام را بیمه کردند و مجاهدت های آنان در هشت سال دفاع مقدس نظام و انقلاب را بیمه کرد، لذا باید تکلیف خود را در برابر شهدا به خوبی انجام دهیم.
 
وی افزود: هر از گاهی عطر و بوی شهدا در جامعه پراکنده می شود که این موجب می شود معنویات بیشتر شود.
 
فرماندار رفسنجان اظهار کرد: شهید محمدصادقی سه شنبه شب وارد فرودگاه سیرجان می شود و صبح چهارشنبه ساعت ۹ در شهر سرچشمه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
 
ملانوری ادامه داد: پیکر مطهر شهید ظهر چهارشنبه در شهر رفسنجان مهمان خواهد بود که برنامه حضور در نماز وحدت ادارات و در یادواره شهدای جعفرآباد حضور پربرکت شهید را خواهیم داشت.
 
وی بیان کرد: ساعت شش بعدازظهر روز چهارشنبه مراسمی در منزل شهید در هرمزآباد برنامه ریزی شده و شب نیز این شهید بزرگوار در مراسم شهدای عیش آباد و شهدای روحانی کشکوییه حضور خواهد داشت.
 
فرماندار رفسنجان با اشاره به مراسم تشییع شهید در سالروز شهادت امام صادق (ع) در رفسنجان، اظهار داشت: مراسم تشییع ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح پنج شنبه در حسینیه ثارالله رفسنجان همراه با قرائت زیارت عاشورا آغاز شده و ساعت هشت صبح تشییع از حسینیه ثارالله رفسنجان تا میدان ابراهیم (ع) انجام می شود و پس از اقامه نماز شهید تشییع به سمت هرمزدآباد زادگاهش انجام و خاکسپاری می شود.
 
به گفته ملانوری تبلیغات و امنیت این مراسم توسط شهرداری و نیروی انتظامی و بسیج به خوبی انجام گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار