مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: چادر به اندازه کافی در انبارهای هلال‌احمر موجود است.
کد خبر: ۵۴۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 23 December 2017
زلزله 5.2 ریشتری شامگاه پنجشنبه 30 آذر‌ماه کرمان خسارات مالی زیادی در شهرستان کوهبنان داشت و بر اثر این زلزله تعداد زیادی از خانه‌های مسکونی در این شهرستان آسیب جدی دیدند.

با توجه به اینکه کار توزیع چادر بین آسیب‌دیدگان از صبح امروز توسط جمعیت هلال‌احمر آغاز شده اما همچنان عده زیادی از مردم برای اسکان شب با مشکل روبه‌رو هستند.

شهرستان کوهبنان از مناطق سردسیر استان کرمان است که با فرارسیدن شب هوا نیز سرد‌تر شده و قطعا مردم برای اسکان خود با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش تسنیم در حال حاضر با فرارسیدن شب عده زیادی از مردم شهرستان کوهبنان برای دریافت چادر و پتو و وسایل گرمایشی مقابل هلال‌احمر تجمع کردند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کوهبنان اظهار‌‌ داشت: به اندازه کافی چادر در انبارهای هلال‌احمر موجود است و با شناسایی خانه‌های آسیب‌دیده چادر نیز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در توزیع چادر و اقلام گرمایشی در بین مردم نداریم افزود: نیروهای هلال‌احمر با مراجعه به خانه آسیب‌دیدگان اقدام به تحویل چادر و سایر اقلام می‌کنند و مراجعه حضوری موثر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار