رئیس اداره فنی و حرفه‌ای ریگان عنوان کرد
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ریگان گفت: 170 نفر در شهرستان ریگان در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای آموزش دیدند.
کد خبر: ۵۹۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 17 April 2018

اسماعیل اکبرزاده ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان و ارائه گزارش اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان طی یک سال گذشته اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف از جمله برق ساختمان، کابینت‌سازی، خیاطی، کامپیوتر است که این افراد وارد بازار کار شدند.

وی تصریح کرد: از جمله از مشاغلی که با دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارتقا یافتند، نانوایان سطح شهرستان بود که با همکاری اداره غلات و اصناف شهرستان، کلاس آموزشی و آزمون برای آنها برگزار شد و تعداد 50 نفر موفق به دریافت گواهینامه شدند.

اکبرزاده عنوان کرد: فنی و حرفه‌ای در سال گذشته هفت مرحله آزمون هماهنگ برگزار کرد و امسال نیز در جهت ایجاد اشتغال، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی بیان داشت: راه‌اندازی کارگاه جدید تعمیر و نصب کولرهای گازی، آموزشگاه‌های آزاد با رشته‌های جدید در سطح شهرستان مانند شیرینی‌پزی مجموعه فنی و حرفه‌ای با تمام توان در خدمت جوانان جویای کار است.

رئیس اداره فنی و حرفه ای ریگان عنوان کرد: قابل توجه جوانان جویای کار ثبت‌نام رشته‌های برق ساختمان درجه 1 و 2، کابینت‌سازی و ... در مرکز آموزش فنی و‌ حرفه‌ای شهرستان ریگان آغاز شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار