تمامی طرحهای مطالعاتی و اجرائی وزارتخانه ها مطرح و رسانه‌ای شوند تا خبرنگاران قادر به بازدید از هر طرح در حین اجرا باشند.
کد خبر: ۸۱۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 20 January 2020

«تابناک کرمان»، حسن اشرف گنجوئی؛ مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان با تأکید بر آنکه اگر نیروهای خبره در دانشگاه تربیت می‌کردیم امروز اشتغال کلاف سردرگمی در جامعه نبود، اظهار کرد: شبکه ملی جامعه و دانشگاه استان کرمان باید به سمت و سویی حرکت کند که دانشگاه به فریاد جامعه برسد و پاسخگوی نیاز جامعه باشد همچنین در راستای توسعه پایدار استان حرکت کند.
بیانات مدیر کل دفتر امور اجتماعی واقعاً راهگشا و ارزشمند برای پر کردن شکاف بین دست آوردهای علمی فنی و مهندسی در خصوص مسائل آب و عملکرد همه کسانی هست که در امورات اجرایی، یا قادر نیستند و یا نمی‌توانند موازین علمی و اجرایی را تلفیق و با آن طرحی اجرا نمایند که متناسب با نیاز استانی محروم و کم آب باشد. بازدید از طرحهای آب و خاک اجرا شده در گوشه و کنار استان مؤید بی تفاوتی و سهل انگاری مجریان طرحهای آب و خاک است.
پیشنهادات؛
1- با هماهنگی وزارت علوم هر یک از وزارتخانه ها متناسب با رشته‌های تحصیلی دانشجویان، واحدهای علمی دانشجویان به بازدید از طرحهای اجرا شده و تهیه گزارش از آنها اختصاص داده شود، تا شاید با رو کردن معضلات اجرائی توسعه مجریان راه حلهای بهتری برای اجرای اصولی و درست طرحها تنظیم و اجرائی گردند.
2- تمامی طرحهای مطالعاتی و اجرائی وزارتخانه ها مطرح و رسانه‌ای شوند تا خبرنگاران قادر به بازدید از هر طرح در حین اجرا باشند.
3- گزارشات دانشجویان جمع بندی و مبنای قضاوت و ارزیابی پروژه‌ها قرار داده شوند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار