کد خبر: ۸۸۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 07 August 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

                                                                                    به نام خداوند لوح و قلم

 پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار

 تمایل داشتم به مناسبت هفدهم مردادماه از نزدیک خدمتتان باشم، شرایط کنونی ایجاب می کند ضمن ارج نهادن به رسالت خبرنگار به این صورت عرض تبریک و خداقوت داشته باشم.

 همه شما آگاه هستید که حوزه سلامت علاوه بر دغدغه های همیشگی خود این روزها دغدغه جدی تری دارد و آن هم مقابله با ویروس کرونا و نجات جان هموطنان می باشد؛ حدود شش ماه است که شبانه روز در تلاش هستیم و تمام توان خود را به کار گرفته ایم.

در این مسیر سخت، بسیاری ما را همراهی کردند و ما از این همراهی دلخوش هستیم و خدا را شاکریم؛ زبان قاصر و قلم ناتوان است از بیان لطف و همراهی که اصحاب رسانه به ویژه در این مدت با حوزه سلامت داشته اند.

 مطالبه گری، آگاه سازی و آموزش به جامعه و انتشار به موقع و صحیح اخبار مربوط به این بیماری در استان کرمان از جمله اقدامات شایسته ای بود که منجر به کم شدن اخبار غیر واقعی در رابطه بیماری کووید ۱۹ شد و خدمتگزاران حوزه سلامت بدون دغدغه وجود مسائل حاشیه ای تمام توان خود را برای مقابله با این ویروس بکار گرفتند.

اکنون که دیدار و تبریک حضوری میسر نیست، در این فرصت ضمن تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار، از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه استان کرمان قدردانی می نمایم، عزت و سلامتی یکایک عزیزان را از پروردگار متعال خواستارم.

 

                                                                                                دکتر حمید رضا رشیدی نژاد

                                                                                                       رئیس دانشگاه
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار