رییس سازمان صمت استان کرمان گفت: فعالان اقتصادی و حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ هم پیمان شدند و همچون گذشته در این صحنه نیز سربلند خواهند بود.
کد خبر: ۹۷۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 13 June 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، مهدی حسینی‌نژاد روز یکشنبه در گردهمایی فعالان اقتصادی استان به‌منظور همدلی در مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در محل سازمان صمت استان کرمان افزود: این انتخابات را به‌عنوان یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای کشور را در پیش داریم و همانگونه که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که همه باید با شور و نشاط اجتماعی در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: صنایع، معادن، اصناف، واحدهای تولیدی با حضور در تمامی صحنه‌ها سیاسی و اقتصادی همواره به پای انقلاب خود مانده و در این مسیر جنگیده‌اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: در این خصوص نشست تجدید میثاق در سازمان صمت استان کرمان برگزار شد که تمامی این مجموعه حضور حداکثری روز جمعه در انتخابات داشته باشند.

وی گفت: حوزه اتاق‌های اصناف و بازرگانی استان، خانه های صنعت، نظام مهندسی معدن و اتحادیه های صنفی شهرستان ها با محوریت بسیج‌های اصناف، مهندسی و کارگران و همچنین روحانیون با اعلام نظرات خود، در این نشست برای مشارکت حداکثری در انتخابات عهد و پیمان مجدد بستند.

انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بطور همزمان در روز ۲۸خردادماه جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار