رئیس بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به اهمیت حضور رای اولی ها در انتخابات گفت: رای اولی ها و نوجوانان گام دوم انقلاب با تجدید میثاق با شهدا همانند شهیدان پای نظام و انقلاب باشند و با حضور حداکثری خود پای صندوق های اخذ رای دشمن را ناامید کنند.
کد خبر: ۹۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 15 June 2021

 

مجتبی باستان در جلسه پرسش و پاسخ در جمع رای اولی های استان با اشاره به نقش تعیین کننده رای اولی ها در انتخابات اظهار کرد: در سند تحول آموزش و پرورش به جوانان اهمیت ویژه ای داده شده همچنین در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ بار به جوانان و بیش از سه بار به نوجوان اشاره شده است و مقام معظم رهبری نقش های بسیار متعالی در این بیانیه مطرح کرده اند.

وی افزود: امیدواریم که رای اولی های عزیز که امروز با شهدا و سردار دلها تجدید میثاق کردند همانند حاج قاسم و شهدا پای کار و مرد میدان باشند.

باستان خطاب به دانش آموزان رای اولی تاکید کرد: دشمن نمی خواهد ما آسایش داشته باشیم و می خواهد مسائل و مشکلات کشور را پر رنگ نشان دهد و تنها راه برون رفت را برجام معرفی کند ومی خواهد بین جامعه ما شکاف افتد و کسی رای ندهد.

وی یادآور شد: برای اینکه حرکت ما تیر سهمگینی بر استکبار باشد هم خود و هم دوستان و خانواده مان را برای رای دادن دعوت می کنیم تا بگوییم ایران حریم دارد و حرم می ماند.

حضور حداکثری در انتخابات دفاع از حرم انقلاب است

قائم مقام سازمان دانش آموزی در این آیین گفت: ما مطمئن هستیم با حضور پرشور مردم و رای اولی ها صفحه زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

اسماعیل بحری زاده افزود: در وصیت نامه سردار سلیمانی آمده است جمهوری اسلامی یک حرم است و اگر این حرم بماند سایر حرم ها می ماند و اگر این حرم از بین برود دیگر هیچ حرمی باقی نخواهد ماند.

این مسئول تصریح کرد: روز جمعه روز دفاع از حرم جمهوری اسلامی و انقلاب است و با هر رای تیر زهرآلودی را به سمت دشمن شلیک می شود و سهم خود را به شهدا ادا خواهیم کرد، آنها با جان دادن و ما با رای دادن باعث سرافرازی کشورمان خواهیم شد.

وی اظهار امیدواری کرد که شاهد حضور آحاد ملت عزیز ایران به ویژه رای اولی های عزیز در چهار تشکل رسمی بسیج، هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی و سازمان دانش آموزی در پای صندوق های رای باشیم و از همه آنها دعوت می کنم تا با آگاهی پای صندوق ها حضور پیدا کنند.

رای اولی ها از این پس در سرنوشت کشور خود سهیم اند

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی در این مراسم با اشاره به اهمیت کرمان به دلیل مزار سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم برای ما مظهر مقاومت و همبستگی است بزرگواری که با اقداماتش در کل کشور تحول ایجاد کرد.

حسین تاریخی افزود: در آستانه انتخابات فرصت جدیدی آغاز شده است تا با تغییر در دولتمردان نور جدیدی به کشور بتابد، تغییر همواره به همراه انتخابات مثبت است، انتخابی که می تواند کاستی های گذشته را حل کند در کنار آن دانش آموزان رای اولی هم می توانند سرنوشت آینده خود ر ا تعیین کنند.

این مسئول بیان کرد: حضور دانش آموزان رای اولی گاهی بسیار پر رنگ تر و مفید تر است و امیدواریم با اتفاقی که می افتند و با انتخابشان آینده ای درخشان تر را به ارمغان آورند.

تاریخی تاکید کرد: از همه مردم دعوت می کنیم تا ۲۸ خرداد رای دهند، دعوت ویژه از رای اولی ها و همچنین دانش آموزانی که حق رای ندارند تا به همراه خانواده پای صندوق های رای حاضر شوند و خانواده و دوستان را به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

آیین حماسه حضور دانش‌آموزان آینده‌ساز با حضور مسئولان کشوری در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان کرمانی رای اولی با عطرافشانی قبور شهدا با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند و چند روز قبل از برگزاری انتخابات نخستین حماسه حضور خود در پای صندوق‌های رای را جشن گرفتند.

این مراسم صبح امروز(سه شبه ) با حضور باستان رئیس سازمان دانش آموزی و تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار