سرپرست فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۸ فقره سرقت‌های مختلف در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 02 September 2021

سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با توجه به افزایش سرقت سیم و کابل برق ماموران انتظامی این شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته ۶ سارق و مالخر را شناسایی و دستگیری انان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی متهمان آنان را در مخفیگاه خود شناسایی و در فرصت مناسب دستگیر وتحویل پلیس شدند وپس از رویارویی با ادله پلیس در نهایت به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند
سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان همچنین صبح امروز از دستگیری یک سارق حین سرقت و کشف ۴۰۰ کیلوگرم پسته کال در این زمینه خبر داد.
وی گفت: در پی تماس تلفن مردمی مبنی بر سرقت پسته توسط یک نفر سارق بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵ بخش زید آباد این شهرستان به محل مورد اعلامی اعزام شدند که سارق به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد
سرهنگ رمضان نژاد با اشاره به ارزش ۲۰۰ میلیون ریالی پسته‌های سرقتی، خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهم جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: طرح‌های مبارزه با انواع سرقت‌ها با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارند ودر صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار