دادستان یزد:
دادستان یزد گفت: دستگاه قضایی نیازمند بهره برداری از نگاه منتقدان و فرهیختگان جامعه است و از این مهم بهره برداری خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 07 May 2022

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حدادزاده، ظهر شنبه در نشست با هنرمندان و شاعران طنز پرداز استان یزد، اظهار داشت:‌ در سند تحول قوه قضاییه به ارتباط با گروه های مرجع تأکید شده که از این رو باید مسیرهایی را برای ارتباط با منتقدان و فرهیختگان جامعه ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های اثر گذار فرهیختگان و اندیشمندان در مسائل مختلف اجتماعی یکی از اهدافی است که دستگاه قضایی به بهانه برگزاری جشنواره به دنبال آن است.

دادستان یزد با اشاره به برگزاری موفق جشنواره عدلیه و رسانه در استان یزد و استمرار آن در مراتب بعدی، گفت:‌ جشنواره عدلیه و رسانه زمینه ارتباط دستگاه قضایی با خبرنگاران، اصحاب رسانه و نویسندگان را فراهم کرد و در پایان نیز محتوای رسانه ای قابل توجهی در زمینه های مختلف مد نظر دادگستری تحصیل شد.

وی، اهتمام به مسائل اجتماعی و فرهنگی را خواستار شد و بیان داشت: در سنوات اخیر، بسیار زیاد از دغدغه های اقتصادی صحبت می شود، اما باید همگام با مسائل اقتصادی، مسائل اجتماعی و فرهنگی را نیز جدی گرفت و برای آن برنامه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد، زمینه سازی برگزاری جشنواره شعر طنز قوه قضاییه در استان را تلاشی برای پر رنگ کردن مسائل اجتماعی و احترام به نقد های سازنده دانست و گفت: شعرا، هنرمندان و نویسندگان در دو بُعد نقد ساختار و نقد موضوعات مبتلابه دستگاه قضایی در پرونده های مختلف، می توانند مشارکت کرده و دیدگاه ها و نظرات خود را در قالب های خواسته شده در اختیار دادگستری قرار دهند

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار