رییس هیات فوتبال تفت:
رییس هیات فوتبال تفت گفت: از آنجا که آینده فوتبال تفت به دست نونهالان و نوجوانان است؛ سرمایه گذاری و اولویت اصلی هیات فوتبال تفت، تربیت این رده سنی است.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 21 July 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم احمدی روز پنجشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران شهرستان افزود: تفت در رده سنی نونهالان در لیگ برتر فوتبال و فوتسال استان دارای سهمیه است و تمرکز فعالیت های هیات فوتبال شهرستان بر موفقیت این رده سنی می باشد.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه فعالیت دور جدید هیات فوتبال تفت در راستای زنده کردن و آشتی دوباره مردم با فوتبال چند جام مختلف با عناوینی چون جام کارمندی، بسیج، عیدانه، کارگری و رمضان در شهرستان برگزار شد.

رییس هیات فوتبال تفت اضافه کرد: این هیات ابتدایی ترین امکانات و زیرساخت های لازم برای یک هیات ورزشی را نداشت که در این مدت تجهیزات و زیرساخت های لازم برای آن خریداری و دارای دفتر مجهز شد.

وی با بیان اینکه هیات فوتبال تفت در مزایده زمین چمن طبیعی برنده شده است، افزود: این زمین چمن پتانسیلی است که تیم های تفتی می توانند از آن استفاده کنند و با اجاره آن به دیگر تیم ها درآمدی برای هیات فوتبال تفت محسوب می شود.

احمدی ادامه داد: در طول این مدت کلاس درجه ۳ داوری در تفت برگزار شده و ۲۵ داور جدید به جمع داوران شهرستان اضافه شدند و در حال برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزش مربی گری فوتبال هستیم.

وی تصریح کرد: دید هیات فوتبال شهرستان استفاده از ظرفیت مناطق روستایی و سه بخش مرکزی، نیر و گاریزات هست و برنامه ریزی برای برگزاری لیگ فوتبال و فوتسال با حضور تیم هایی از تمام مناطق شهرستان در حال انجام است.

احمدی اضافه کرد: انتظار داریم در هر روستایی از شهرستان حداقل یک مربی و چند داور آموزش ببینند تا شاهد ارتقاء کیفی و کمی فوتبال در شهرستان باشیم.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار