مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از شرایط ویژه بخشودگی جرائم مالیاتی به مناسبت هفته دولت و در راستای تکریم مودیان مالیاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 30 August 2022

به گزارش تابناک کرمان، زینل پور با اشاره به شرایط ویژه برای بخشودگی جرائم مالیاتی، گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی که تاکنون نتوانستند بدهی مالیاتی خود را بپردازند، حداکثر تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی، مؤدیان از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: مطابق بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای تکریم مودیان مالیاتی، بخشودگی جرائم مالیات و عوارض هر سال یا دوره برای مودیانی که تا دهم شهریورماه جاری نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام نمایند، در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف دو میلیارد ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال بدون پیش شرط به مدیران کل امور مالیاتی تفویض شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان، از مودیان مالیاتی خواست تا از این فرصت استثنایی استفاده کرده و با مراجعه به واحد‌های مالیاتی نسبت به پرداخت بدهی و بهره مندی از تسهیلات بخشنامه فوق هرچه سریع‌تر اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار