با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران ، مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار یادواره شهدای روستای هنزای مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 26 March 2016

به گزارش تابناک یزد،این مراسم معنوی با حضور مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز در مسجد جامع هنزا برگزار شد.

مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: امنیت، استقلال و فرهنگ اسلامی که بر کشور حاکم شده به برکت ایثار و مجاهدت شهدا و ایثارگران به دست آمده است و همگان باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و در حفظ و حراست از آن بکوشیم.
حجت الاسلام سید ناصر محمدی افزود: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و زنده حقیقی شهدا هستند زیرا آخرت، باطن و عمق دنیا است و شهادت و عاقبت خیری منتهی آرزوی آنان بوده است تا در جوار حضرت دوست به زندگی و سعادت جاوید برسند.
وی تاکید کرد: کسانی که می خواهند مورد شفاعت شهدا قرار بگیرند باید در خط و مسیر شهدا حرکت کنند و کسانی که زندگیشان آمیخته با یاد شهداست در آخرت نیز مورد عنایت آنان خواهند بود و کسانی که در دنیا از فیض شهدا بی بهره بوده اند، در آخرت هم از عنایت شهدای والامقام محروم خواهند بود.
این استاد حوزه و دانشگاه تکریم خانواده شهدا را وظیفه ای همگانی دانست و اضافه کرد: جایگاه خانواده معظم شهدا جایگاه بسیار والا و ارزشمند است و مسئولان و مردم وظیفه تکریم و تجلیل از آنان را برعهده دارند.
محمدی خطاب به خانواده شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا نباید اجازه دهند خون شهدا پایمال شود چون کسانی هستند که قصد دارند با کمرنگ کردن دین و تضعیف ولایت فقیه خون شهدا را پایمال کنند.
مسئول دفتر شورای نگهبان در پایان سخنان خود تصریح کرد تا زمانی که خانواده های شهدا و ایثارگران در این مملکت حضور دارند، استکبار جهانی و دست نشانده هایش در توطئه های خود ناکام خواهند بود.
بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران و ادای احترام به تربت مطهر شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار