استاندار کرمان در دیدار با اهل قلم:
علیرضا رزم حسینی در نشست هم اندیشی اهل قلم پیرامون گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی بر پایه اعتماد مردم محقق می شود و امروز متاسفانه با افشای فیش حقوق بعضی از مدیران موجب شده که اعتماد مردم و خدایی ناکرده جوانان به نظام و انقلاب اسلامی لطمه بخورد.
کد خبر: ۲۵۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 04 July 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در نشست هم اندیشی با اهل قلم و رسانه ی کرمان پیرامون گفتمان و فرهنگ اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی بر پایه اعتماد مردم محقق می شود اما امروز با افشای فیش حقوقی برخی از مدیران موجب شده تا اعتماد مردم و جوانان به نظام خدشه دار شود.
وی افشای فیش حقوقی مدیران را اقدامی اشتباه دانست و یادآور شد: مدیرانی که فیش حقوقی آنان بالا بود، اقدامی نادرست بود که موجب لطمه خوردن اعتماد مردم به نظام می شود.
استاندار کرمان خاطر نشان کرد: از فساد بنویسید ولی پای اسلام، نظام و رهبری ننویسید؛ از شهدایی بنویسید که مدیر بودند و حقوق خود را بین محرومین تقسیم می کردند.
رزم حسینی فراگیر کردن اقتصاد مقاومتی را در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان دانست و گفت: این موجی که در حوزه آسیب های اجتماعی وجود دارد همه طوایف را با مشکل مواجه خواهد کرد.
وی با تاکید براینکه دانشگاه ها باید در متن اقتصاد مقاومتی وارد شوند، افزود: نسخه قطعی، ابلاغی و قانون اقتصاد مقاومتی است که آن را در کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی دنبال خواهیم کرد لذا دلسوزان باید پای کار بیایند و مجموعه استان را یاری کنند.استاندار کرمان خاطر نشان کرد: به دنبال ساختن استانی الگو هستیم که این امر نیازمند همت بلند است و همگان باید در حد وسعشان پای کار آمده و کمک نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار