پیکر مطهر شهید "لال‌محمد امینی" فردا وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان می‌شود.
کد خبر: ۴۰۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 08 April 2017
مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهارداشت: مردم شهید‌پرور کرمان فردا شنبه 19 فروردین‌ماه جاری برای دومین بار در سال جاری میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم هستند.

محمدرضا حسنی‌سعدی با بیان اینکه کرمان در تاریخ 8 فروردین‌ماه سال جاری نیز میزبان سه شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون بود یادآور شد: پیکرهای مطهر شهیدان "محمدحسین حیدری"، "روح‌الله حسینی" و "حسین رحمانی" از شهدای مدافع حرم در ابتدای سال جاری وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهید "لال‌محمد امینی" نیز از شهدای مدافع حرم است که در منطقه حمای سوریه به شهادت رسیده است افزود: مراسم استقبال رسمی از این شهید سرافراز فردا شنبه 19 فروردین‌ماه جاری از ساعت 9 صبح در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه شهید "لال‌محمد امینی" متولد 1371، متأهل و از نیروهای تیپ فاطمیون است که در 6 فروردین امسال در سن 25 سالگی به شهادت رسیده است گفت: پیکر مطهر شهید "لال‌محمد امینی" پس از استقبال رسمی در کرمان به شهر بردسیر منتقل می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم و مسئولان برای شرکت در مراسم استقبال از این شهید مافع حرم در کرمان تصریح کرد: اگر آرامشی در کشور داریم سبب آن شهدای مدافع حرم هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار