فرماندار ميبد در قالب طرح ضیافت مهر رمضان با حضور در منزل دو مورد از زنان سرپرست خانوار در اين شهرستان، ضمن بررسي مشكلاتشان، از آنها دلجویی كرد.
کد خبر: ۶۱۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 31 May 2018

«حسین فلاح» در این بازدیدها که به همراه جمعی از مسئولان فرمانداری و بهزیستی صورت گرفت، طرح ضیافت مهر را طرحی معنوی و مطلوب در راستای دلجویی از خانواده‌ها برشمرد و گفت: این طرح ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات نیازمندان و جامعه هدف  بهزیستی، موجب ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آنها می‌شود. 

وي افزود: تمسک به سیره و رفتار علوی حضرت امیرالمومنین(ع) و فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای حضور و مشارکت خیران نیکوکار به منظور رسیدگی به حال نیازمندان و رفع مشکلات آنان می‌تواند موجب مبارزه با فقر و افزایش نشاط معنوی و اجتماعی شود.

فرماندار در ادامه با کارمندان اداره بهزیستی و اورژانس خدمات اجتماعی شهرستان نيز دیدار كرد.

گفتنی است، براساس اين طرح مسئولان در طول ماه مبارک رمضان، هر روز از تعدادی از خانوارهای نیازمند و تحت حمایت بهزیستی بازدید و مشکلاتشان را بررسی می‌كنند.

این برنامه شامل بازدید از منازل مددجویان و اهدای سبد غذایی و کمک هزینه مالی به آنها است که با توجه به نیاز این خانوارها و با اولویت خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و معلولین صورت می گیرد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار