مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار داشت :متاسفانه رسانه های بیگانه و برخی از رسانه های داخلی نسبت به موضوع دشمن شناسی جای دوست و دشمن را تغییر می دهند و دشمن را در صورت دوست و دوست را در جلوه دشمن به مردم معرفی می کنند ولی هر بار با شکست مواجه شده اند.
کد خبر: ۶۸۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 07 December 2018

تغییر جایگاه دوست و دشمن توسط رسانه های بیگانه

به گزارش تابناک کرمان، ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگویی در خصوص   برنامه های روز دانشجو اظهار داشت : برنامه هایی که برای روز ۱۶ آذر در مجمع دانشگاه ها پیش بینی شده بیشتر برنامه های جنبشی و تشکلی متناسب با بحث های مبارزه با استکبارستیزی و برنامه های پیرامون دستاوردهای انقلاب و چهل سالگی انقلاب است .


وی گفت: جنبش های تشکلی در دانشگاه‌ها بخشی به عنوان برنامه ها ، سخنرانی ها و برخی به صورت کرسی آزاد اندیشی ،تریبونهای آزاد ، مصاحبه با رسانه ها و حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی و برنامه های مطالبه گری پیرامون حقوق دانشجویان در حوزه عدالت اجتماعی است .
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خاطر نشان کرد: شاخص برنامه‌ها در این روز حضور مهمان های ویژه و سخنرانان کشوری در دانشگاه های استان کرمان است که به تشریح دستاوردهای چهل سالگی انقلاب می پردازند که ما در روز گذشته شاهد حضور قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه شهید باهنر بودیم.


وی توضیح داد: در روز شنبه نیز دانشگاه فنی و حرفه ای چمران میزبان نماینده ولی فقیه در استان کرمان خواهد بود و در روز یکشنبه هم محمد جواد لاریجایی دبیر قوه قضائیه در خصوص حقوق بشر اسلامی و دستاوردهای انقلاب در حوزه قضایی و حقوق بشر در دانشگاه شهید باهنر حضور پیدا می‌کنند .


وی اضافه کرد: در روز دوشنبه نیز میزبان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام میرسلیم در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و در دانشگاه فرهنگیان میزبان زاهدی نماینده مردم کرمان و راور خواهیم بود.


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان این که در شهرستان های بافت و سیرجان نیز علاوه بر سخنرانان بومی ما میزبان کامران غضنفری نویسنده کتاب راز قطع نامه هستیم ،تشریح کرد: دانشگاه آزاد واحد کرمان و بم نیز میزبان کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد است و شهرستان های جنوبی استان همچون جیرفت و کهنوج نیز میزبان نماینده سابق تهران کوچک زاده هستند.


وی بیان کرد : شهرستان رفسنجان نیز میزبان سلیمی نمین خواهد بود و در حال برنامه ریزی برای مناظره ای در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی بین قدیری ابیانه و زیباکلام هستیم که هنوز قطعیت ندراد ولی امیدواریم این امر محقق شود .


بهروز در رابطه با وظایف و رسالت های دانشجوها تاکید کرد : مهمترین رسالت دانشجویی دشمن شناسی دقیق است زیرا واقعیت امر این می باشد که دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است که ما بتوانیم این دشمن را به خوبی معرفی کنیم .


وی ادامه داد: آمریکا از سال ۳۲ تا کنون دشمنی خود را به ما ثابت کرده است و همه دنیا می دانند اما برخی ها باید باور کنند که آمریکا دشمن ماست و باید این امر را با مستندات در  رابطه با عملکرد آمریکا به جوانان تفهیم کنند ولی متاسفانه رسانه های بیگانه و برخی از رسانه های داخلی نسبت به موضوع دشمن شناسی جای دوست و دشمن را تغییر می دهند و دشمن را در صورت دوست و دوست را در جلوه دشمن به مردم معرفی می کنند ولی هر بار با شکست مواجه شده اند.


بهروز تشریح کرد: بنابراین اولین رسالت مجمع بسیج دانشجویی و تشکلات انقلابی در دانشگاه ها باید این باشد که بدون گرایش به احزاب سیاسی دشمن را به خوبی معرفی کنند و از آن جایی که روز دانشجو مبنا و متکی بر استکبار ستیزی و در راستای مبازره با استکبار ستیزی ، استبداد ، آزادی طلبی و آزادی خواهی بوده است.


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: امروزه برخی ها روز دانشجو را با روز جشن اشتباه گرفته اند که باید این موضوع به خوبی در بین آحاد جامعه تبیین شود و چهره واقعی دشمن را به مردم معرفی کنیم و به نظام ، استقلال و آزادیمان پایبند باشیم .

انتهای پیام/*

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار