نماینده بنیاد جهانی انرژی در استان گفت: کنفرانس بین المللی شهرهای پایدار جهان بهمن ماه امسال به میزبانی یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 23 January 2019

«میلاد رحیمی» با بیان این که شهر یزد سال گذشته به عنوان «شهرپایدار» را از سوی بنیاد جهانی انرژی به خود اختصاص داده است،‌اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده هشتم و نهم بهمن ماه امسال کنفرانس بین‌المللی شهرهای پایدار جهان و نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد جهانی انرژی در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: بنیاد جهانی انرژی از جمله نهادهای بین المللی است که با عضویت 182 کشور جهان در حوزه انرژی‌ پایدار فعالیت می‌کند.

نماینده بنیاد جهانی انرژی در استان یزد با بیان این که در کنفرانس بین‌المللی شهرهای پایدار جهان نمایندگان عضو این بنیاد به همراه 80 نفر از شخصیت‌های برجسته خارجی حضور خواهند داشت،‌گفت: قرار است در این کنفرانس نوبل محیط زیست و عنوان پایتخت جهانی شهرهای پایدار جهان برای سال 2019 به شهر یزد اهدا شود.

رحیمی حضور رییس بنیاد جهانی انرژی و شهرداران شهرهای پایدار جهان را از دیگر ویژگی‌های این کنفرانس بین المللی در یزد دانست و بیان کرد:‌ طبق هماهنگی‌های انجام کنفرانس و اجلاس جهانی بنیاد جهانی انرژی به طور مستقیم برای تمام دنیا پخش می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار