امام جمعه اردکان:
امام جمعه اردکان با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی توسط آمریکایی‌ها گفت: حقوق بشر آمریکاییها با اعتراض افکار عمومی در دنیا مواجه شده و همین امر نیز سبب آزادی این بانوی مسلمان شد.
کد خبر: ۷۰۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 26 January 2019

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نمازجمعه اردکان با اشاره به وقایع مهمی که امروز در سراسر دنیا رقم می‌خورد و تاثیر گرفته از فرهنگ ناب اسلامی به ویژه فرهنگ تشیع است، اظهار داشت: امروز در دنیا افرادی هستند که به رغم زندگی در آمریکا و اروپا و تربیت شده با فرهنگ غربی، به حقانیت اسلام رسیده‌اند و به این دین گرویده‌اند.

وی با اشاره به شخصیت مرضیه هاشمی و نحوه آشنایی او با امام و انقلاب و در نهایت اسلام و تشیع عنوان کرد: خانم هاشمی در سال ۶۷ در اوج جنگ و التهابات ایران، در حالی که در آمریکا زندگی می‌کرد با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) با اسلام آشنا شد و با تحقیقات خود به این درک رسید که اسلام بر حق است.

شاکر یادآور شد: او برای ادامه تحقیقات خود به ایران آمد و متوجه شد که اسلام بر حق، شیعه است به همین دلیل شیعه شد و مدت‌ها در آمریکا در این زمینه فعالیت کرد.

امام ‌جمعه اردکان با اشاره به دستگیری وی توسط آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: آمریکایی‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز با اعتراض افکار عمومی دنیا مواجه هستند و به دلیل همین اعتراض‌ها نیز ناچار به آزادی مرضیه هاشمی شدند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از افرادی نظیر خانم هاشمی می‌هراسد، افزود: علت این ترس که با خشم و نفرت آمیخته است، این است که این افراد به برکت انقلاب و امام (ره) مسلمان و شیعه شده ‌اند و در جبهه حق مشغول فعالیت هستند و به مردم دنیا یاد می‌دهند که زیر بار ظلم و ستم نروند.

شاکر تصریح کرد: امروز امثال خانم هاشمی در رسانه‌های دنیا از انقلاب و مذهب شیعه دفاع می‌کند و مدافع انقلاب، امام و رهبری است و ما باید قدرشناس انقلاب و اسلام باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز اسلام به برکت انقلاب در سراسر دنیا شناخته شده است،‌ افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، فراگیر شدن دین اسلام است و این همان اعتقادی است که مردم ما با آن بر طاغوت پیروز شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار