مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان؛
فرمانده سپاه کرمان با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب محور فعالیت برای دولت، مجلس و اقشار مختلف مردم را مشخص کرده و پیاده‌سازی گام دوم انقلاب باید مدنظر همه باشد گفت: هیچ عذری از هیچ مسئولی برای عدم خدمت‌رسانی به مردم پذیرفته نیست.
کد خبر: ۷۲۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 13 March 2019

به گزارش تابناک کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز 22 اسفندماه در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدجواد فدایی استاندار کرمان برگزار شد با تبریک اعطای نشان ذوالفقار به سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم از استان کرمان کسانی تربیت شده‌اند که نه تنها اثرگذار در سطح کشور و جهان اسلام بلکه در سطح عالم هستند.

وی با اشاره به نقش حاج قاسم در ارتقاء ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی و انقلاب بین ملت های مسلمان و مستضعف عالم دارد، افزود: امیدواریم سردار سلیمانی بتواند در این مسوولیت خطیر و سنگینی که هر روز بیش از گذشته می‌شود، موفق باشند.

ابوحمزه با قدردانی از همراهی همه کسانی که در برگزاری کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان تلاش کردند، تصریح کرد: اصحاب رسانه در یک و نیم سال گذشته در همه عرصه ها یار و یاور ما بودند و وظیفه خود را مخلصانه انجام دادند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره شهدای استان کرمان بعد از ارائه برنامه ها و تدابیر، بر کارهای انجام شده مهر تایید زدند که کار همه جانبه و کاملی است و این افتخار برگزاری برای استان کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: معظم له تعبیری به همه مسوولان دارند که اگر سه ویژگی (تقوا، شجاعت و خودآگاهی) در مدیران و مسوولان باشد، در هر کاری موفق هستند که بنده تبلور و تجلی موفقیت کنگره شهدای استان را این سه نکته می‌دانم که بهره‌گیری از این سه محور زمینه و بستر برگزاری کنگره شهدای استان شد.

وی افزود: رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور به همه رده ها اعلام کردند بهترین الگوی برگزاری کنگره شهدا استان کرمان است و از برنامه های این استان استفاده کنید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دومین کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان مانند کنگره اول الگو شد و امروز به برگزاری آن افتخار می‌کنیم گفت: از 19 استان در مراسم برگزاری کنگره شهدای استان شرکت کردند و از 4 کشور مهمان خارجی داشتیم.

ابوحمزه با بیان اینکه همان‌گونه که استان توانست در برگزاری کنگره شهدا الگو شود مدیران ما نیز می‌توانند برای 31 استان کشور الگو شوند و ما آماده همکاری با آنها هستیم گفت: هیچ عذری از هیچ مسئولی در هر جایگاهی پذیرفته نیست که برای مردم کار نکند و خدمت‌رسانی به مردم نداشته باشند.

فرمانده سپاه ثاراله استان کرمان بیان کرد: بخشی از کارها به عهده مسوولان در سطح ملی است و خیلی از گره ها را می توانیم با نمونه برگزاری کنگره در استان باز کنیم و ما در سپاه ثارالله با بهره گیری از همه ظرفیت های سپاه و بیش از یک میلیون نیروی بسیجی این آمادگی را داری که در هر بخشی بدون هیچ چشمداشتی کمک کنیم تا مشکل مردم حل شود زیرا همه اعتبار ما به برکت مردم است.

وی بیان کرد: پیاده سازی پیام روحبخش، اثرگذار و محوری مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که برای چله دوم انقلاب مشخص کردند، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی برای استمرار فعالیت های کنگره در برنامه سه تا پنج ساله در دستور کار ما در استان کرمان قرار دارد.

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار همه دستگاه های اجرایی گذاشته شود زیرا کاملا هدف، خط مشی و راهبردهای چله دوم انقلاب همراه با آسیب شناسی چله اول را بیان کرده است.

وی افزود: ما با هر کس با هر سلیقه ای که چهارچوب های نظام اسلامی را قبول دارند و منویات و دستورات رهبری را برمی تابند، می توانیم کار کنیم.

ابوحمزه با اشاره به تجلیل از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای استان کرمان تصریح کرد: بیش از 600 نفر را در برگزاری کنگره به کار گرفتیم و این تجلیل بخش کوچکی است و امیدواریم خداوند خادمی شهداء را قبول کند.

ابوحمزه با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی و ایرانی مورد تاکید مقام معظم رهبری اساس کار ما در کنگره شهدا برای سه تا پنج سال آینده است گفت: همه ما خادم شهدا و مدیون شهدا هستیم و باید از خدا بخواهیم که با عنایت شهدا توفیق شهادت نصیب ما نیز شود.

منش سردار سلیمانی باید توسط مدیران استان دنبال شود

محمدجواد فدایی در این جلسه با تقدیر از دست‌اندرکاران کنگره و تمامی کسانی که برای برگزاری باشکوه این اقدام عظیم در استان تلاش کردند اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد دریافت نشان ذوالفقار سردار سلیمانی از دستان رهبر معظم انقلاب بودیم که جای تبریک و افتخار دارد.
وی با بیان اینکه راه و منش سردار سلیمانی یک الگو است و باید توسط مدیران و سایر رده‌های نظامی دنبال شود گفت: بهترین فلسفه‌ای که برای برگزاری این جلسه می‌توان عنوان کرد مصداق این آیه است که خداوند فرمود اگر شکرگزار باشید نعمات را زیاد خواهم کرد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه خیلی ساده است که بیاندیشیم که تشکرها یک بده بستان خلاصه شده است افزود: تشکر کردن یک قانون است که خداوند وضع کرده و خداوند فرموده که سپاسگزاری کنید.
وی با بیان اینکه تشکر کردن انرژی مثبت به دنبال دارد که باعث کار و فعالیت‌های بیشتر در آینده می‌شود عنوان کرد: نباید زحمات و تلاش‌های دیگران را نادیده گرفت و نادیده گرفتن زحمات دیگران انرژی منفی به جامعه منتقل می‌کند.

اخلاص سردار سلیمانی را به درجه دریافت نشان ذوالفقار را از دستان مقام معظم رهبری رساند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با تقدیر از همه کسانی که در برگزاری این کنگره در استان تلاش کرده و نقش داشتند اظهار داشت: این کنگره یکی از رخدادهای عظیم نه در سطح استان کرمان که در سطح ملی بود.
وی با بیان اینکه آنچه که در کنگره گذشت چند نکته اهمیت دارد گفت: کنگره یک الگو بود برای اینکه بدانیم هر کاری که بخواهیم در گستره استانی انجام بشود نیازمند همکاری و وحدت است و خیلی از مشکلاتی که در استان وجود دارد را می‌توان با همین نگاه حل کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مدیریت جهادی از جنس هشت سال دفاع مقدس در کنگره دیده شد و ویژگی‌ها و امتیازاتی برای استان داشت افزود: هشت سال دفاع مقدس را اخلاص رقم زد و موجب پیروزی ما شد.
وی با بیان اینکه امروز می‌بینیم یکی از فرزندان رشید استان کرمان به نام سردار سلیمانی نشان ذوالفقار را از دستان رهبر معظم انقلاب دریافت می‌کند که جای تبریک دارد گفت: آنچه که سردار سلیمانی را به این درجه رساند اخلاص وی بود.
علیدادی‌سلیمانی افزود: یکی از رزمندگان که راننده سردار سلیمانی در جبهه بود تعریف کرد که سردار در اوج سرمای زمستان اجازه روشن کردن بخاری ماشین را نمی‌داد و می‌گفت که رزمندگان در سنگرها در سرما هستند.
در این مراسم فیلم دیدار اعضای کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان با امام خامنه‌ای پخش شد و از مسئولان کمیته‌های ستاد کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان تجلیل شدند.


انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار