کد خبر: ۱۱۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 15 October 2015
علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در دیدار با علی اصغر پور محمدی معاون سیما و برخی از مدیران شبکه های سراسری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر تقویت بیش از پیش صدا و سیمای مرکز کرمان و تولید برنامه های مشارکتی دستگاه های اجرایی استان با سازمان صداو سیما توافق شد.

وی در ادامه با فرهاد دژپسند معاون هماهنگی برنامه و بودجه و علیرضا صالح معاون امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور بررسی افزایش بودجه استان دیدار و گفتگو کرد که توافقاتی نیز در این دیدار حاصل شد.

تخصیص اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ و ماده ۱۸۰ به استان و تامین اعتبار تعهدات سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کرمان در خصوص طرح های آبرسانی به استان، تکمیل بیمارستان باهنر و سایت استانداری از جمله توافقات صورت گرفته در دیدار استاندار کرمان با معاون هماهنگی برنامه و بودجه و معاون امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بود.

استاندار کرمان در دیدار جداگانه با محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشرفت طرح های توسعه ای و پروژه های عمرانی استان کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رزم حسینی در نهایت در ملاقاتی سازنده با رئیس بنیاد ایران شناسی بر مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مرکز کرمان شناسی تاکید کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار