معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در لیگ بزرگ کاراته سپاه ثارالله استان کرمان که از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود، ۱۰۷۰ نفر در قالب ۲۸ تیم به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ 13 June 2024

به گزارش تابناک کرمان، سرهنگ احمد مرادی زاده پیش از ظهر امروز ۲۴ خردادماه در نشست خبری لیگ بزرگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: لیگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان از اول تیرماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش تصریح کرد: در مجموعه سپاه مرکز تربیت بدنی برای ارائه خدمات ورزشی به خانواده سپاه و بسیج داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: با توجه به هدف جامع بسیج در راستای هم‌افزایی و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان هیئت‌های ورزشی را تشکیل داده‌ایم تا ارتقاء سطح فرهنگی، معنوی و منش پهلوانی در بین ورزشکاران را رقم بزنیم.

وی استعدادیابی ورزشکاران بسیجی در رشته‌های مختلف را یکی از برنامه‌های بسیج برشمرد و افزود: از سال ۱۳۸۰ المپیاد‌های ورزشی و فرهنگی به صورت سالانه و در سطح کشوری برگزار می‌شود.

مرادیزاده با اشاره به فراینده پرورش ورزشکاران عنوان کرد: در لیگ بزرگ کاراته سپاه ثارالله استان کرمان ۱۰۷۰ نفر در قالب ۲۸ تیم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان این مطلب که در این مسابقات ۵۵۰ نفر بانوان و ۵۲۰ نفر آقایان شرکت می‌کنند، گفت: ۱۴۰ داور بانو و آقا مسابقات را داوری خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا روزخوش مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست گفت: سالیان سال کاراته‌کاران کرمانی در سطح کشور خوش درخشیده‌اند.

وی ادامه داد: در یکم تیرماه این رویداد کلید می‌خورد و پنج داور جهانی در این مسابقات خواهیم داشت.

رستگاری‌نژاد رئیس هیئت کاراته بسیج استان کرمان نیز گفت: تیم استان کرمان چهار سال در بخش تیمی و انفرادی رتبه اول کشور را دارد.

وی ادامه داد: لیگ کاراته بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در سه دور برگزار می‌شود. دور اول آقایان و دور دوم بانوان و در نهایت اختتامیه برگزار خواهد شد.

رستگاری نژاد افزود: این رقابت‌ها در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار