مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: کاهش جمعیت در کشور پایه فرهنگی و اجتماعی دارد، اما تبعات آن امنیتی، اقتصادی و سیاسی است، زیرا هر اتفاقی در کشور با اتکاء به جمعیت جوان رقم می‌خورد.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 11 June 2024

به گزارش تابناک کرمان، سردارحمیدرضا تقی‌زاده امروز، ۲۲ خرداد ماه در حاشیه آغاز به کار طرح ملی رویش امید (درمان زوج‌های نابارور) در کرمان با تشکر از اهتمام مسئولان این استان برای جوانی جمعیت اظهار کرد: استان‌های مجهزتر و پولدارتر از کرمان داریم، اما در نمره‌بندی انجام شده، در کرمان اراده و هماهنگی بیشتری برای مسئله جمعیت وجود دارد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه ویژه و چندین کارگروه در استان‌ها و پیگیذی توسط فرمانده سپاه استان افزود: بسیج ده‌ها میلیونی به عنوان مردم و نیروی بسیج کننده دنبال یافتن مشکلات بزرگ و حل آنان با کمک مردم و بسیج امکانات و دستگاه‌ها است، زیرا بزرگترین تسهیلگر قابل اعتماد حکمرانی و مورد حمایت مردم است.

تقی‌زاده با اشاره به اهداف امنیتی آمریکا برای کاهش جمعیت ایران اظهار کرد: آن‌ها می‌خواهند دستاورد‌های ما در موضوع جمعیت تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

مدیرعامل بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به شرایط کنونی که مجرد‌ها تمایل به ازدواج ندارند و متاهل‌ها رغبتی به فرزندآوری بیش از یکی دو نفر ندارند، تصریح کرد: وضعیت جوانی جمعیت دچار اخلال شده و در مدت باقیمانده تا بسته شدن پنجره جمعیتی تنها یک راه وجود دارد و این راه که نه کار فرهنگی و نه انگیزشی لازم دارد، کمک به درمان زوج‌های نابارور است که تنها اقدام سریع و زودبازده همین است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار