رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات به معادن و صنایع استان با یک سرمایه‌گذار چینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 09 June 2024

به گزارش تابناک کرمان، مهدی بازمانده امروز، ۲۰ خرداد ماه در دیدار با سرمایه‌گذار چینی، ضمن برشمردن پتانسیل‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی و همچنین دارا بودن کادر مجرب و متخصص در حوزه صنایع و معادن، گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان کرمان توانسته کار‌های متعددی را با موفقیت در زمینه‌های مختلف انجام دهد و این امر باعث اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از استراتژی‌های جهاددانشگاهی جهش تولید است، افزود: انشاءالله بتوانیم با حضور سرمایه‌گذار از بخش خصوصی، در این زمینه موفق عمل کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: ارائه ایده، خلاقیت، نوآوری، استفاده از علم روز و فناوری از جمله مواردی است که باید مدنظر باشد تا بتوانیم در یک همکاری مشترک ضمن هدایت سرمایه، برنامه‌ریزی هدفمندی را در بخش‌های فوق انجام دهیم.

جت سرمایه‌گذار چینی نیز در این دیدار گفت: با توجه به جلسه برگزار شده آینده روشنی را در باب همکاری با جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف پیشِ‌رو داریم.

وی ضمن ارائه برنامه‌های خود از جهاددانشگاهی خواست تا با بررسی موارد مشترک جهت همکاری، راهکار‌های لازم برای توسعه این فعالیت‌ها را بیان کند و ابراز امیدواری کرد: در این همکاری مشترک هر دو طرف به اهداف مدنظر دست یابند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار