رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به پنج شهرستان در شرق استان کرمان افزود: وجود آموزشگاه پایه یک در بم نیاز است تا مردم مسیر کمتری را طی کنند و چنانچه مرکز مجوز‌های لازم را در اختیار ما قرار بدهد، حتما در بم راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ 05 June 2024

به گزارش تابناک کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز ۱۶خرداد ماه مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور بم اظهار کرد: هدف این است با تعامل تمام نهاد‌ها و سازمان‌ها در کنار هم باعث ارتقاء ایمنی ترافیک شویم.

وی با اشاره به وضعیت تصادفات درون و برون شهری ذر استان کرمان افزود: متاسفانه در تلفات انسانی وضعیت مناسبی نداریم که بخشی از آن به زیرساخت‌های حوزه شهری، بخشی حوزه فرهنگی و همچنین اجرای مقرارت است.

خوشوقت با اشاره به اینکه کار‌های زیرساختی زیادی از جمله مرکز مانیتورینگ صورت گرفته، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: این مرکز در شان بم نیست و مرکز مانیتورینگ باید تمام معابر شهری را پوشش بدهد. دوربین‌های پلاک خوان در حوزه شهری وجود دارد، اما کافی نیست و باید در حوزه تجهیزات هوشمند برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به روند کاهشی تلفات حوادث رانندگی شهرستان بم در سال جاری گفت: باید این آمار رو حفظ کرده و تلفات را کاهش بدهیم.

خوشوقت از اقدامات سرهنگ ضیا الدینی رئیس سابق پلیس راهور بم تشکر کرد و افزود: از جمله کار‌های او اصلاحات هندسی و نقاط حادثه‌خیز بود.

وی افزود: در سال گذشته در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در استان و به یژه شهرستان بم اقدامات خوبی صورت گرفت و انتظار داریم به بلوار خلیج فارس توجه شود که متاسفانه در این محدوده تصادفات زیادی را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور استان کرمان با اشاره به وقوع تصادفات در شب بیان کرد: تصادفات به د یل تاریکی را نه فقط شهر بم بلکه در سطح استان هم شاهد هستیم و وضعیت روشنایی شهر‌ها ضعیف است.

وی با اشاره به پنج شهرستان در شرق استان کرمان افزود: وجود آموزشگاه پایه یک در بم نیاز است تا مردم مسیر کمتری را طی کنند و چنانچه مرکز مجوز‌های لازم را در اختیار ما قرار بدهد، حتما در بم راه‌اندازی می‌شود.

وی در پایان افزود: با توجه به تیراژ بالای تولید خودرو در بم پیگیر هستیم نا پلاک‌گذاری در شرکت خودروساز انجام شود و اقداماتی انجام شده، مخالفت‌هایی هم صورت گرفته و امیدواریم در نشستی که با فرمانده فراجا داریم این مشکل هم به زودی حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار