مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: با بهره برداری از چهار حلقه چاه دیگر از چاه‌های پدافندی شهر کرمان، ۱۰۳ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شهر کرمان افزوده شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸ 08 June 2024

به گزارش تابناک کرمان، علیرضا عبدیان امروز ۱۹ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و قرار گرفتن در پیک مصرف آب، به‌منظور تامین پایدار آب شرب شهروندان، چهار حلقه دیگر از چاه‌های پدافندی شهر کرمان وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: این چهار حلقه چاه در مدت دو روز با همت و تلاش جهادی کارکنان واحد تولید امور آبفای شهرستان کرمان با انجام عملیات نصب لوله و اتصالات سرچاهی با دبی ۱۰۳ لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان در ادامه بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون ۹ حلقه از چاه‌های پدافندی شهر کرمان وارد مدار بهره‌برداری شده که در مجموع ۲۳۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید شهر کرمان افزوده شده است.

عبدیان تصرح کرد: در حال حاضر عملیات حفاری شش حلقه از چاه‌های پدافندی شهر کرمان در حال انجام است که در هفته‌های آینده وارد مدار بهره‌برداری خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان در پایان یادآور شد: امروز برای عبور از تنش آبی نیازمند مدیریت مصرف و صرفه‌جویی هستیم و طبق هدف‌گذاری‌های صورت گرفته با ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف توسط هر خانوار، می‌توانیم به راحتی از پیک مصرف تابستان امسال عبور کنیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار