نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت‌الله رئیسی دولتی با گفتمان امام و انقلاب و رهبری را در فضایی مدیریت کرد که عده‌ای فضا را به سمتی می‌بردند که بگویند این گفتمان طرفدار ندارد، اما مردم هم در رأی قاطع خود نشان دادند که این روش و منش را می‌پسندند.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹ 28 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی هشتم خردادماه در ️مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان که با حضور روحانیون، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه کرمان برگزار شد، اظهار کرد: ایران کانون تشیع جهانی در ظهور حضرت ولیعصر (عج) نقش‌آفرینی می‌کند و پای پرچم پرافتخار این نظام باید امتحانات زیادی پس داد.

وی با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی بیان کرد: ایشان دارای شخصیتی مردمی و با اخلاق دینی و تعهد اسلامی بود و در ۳۴ ماه ریاست جمهوری ۴۷ سفر استانی انجام داد.

علیدادی سلیمانی به سفر ماندگار آیت‌الله رئیسی به نقاط محروم استان کرمان اشاره کرد و گفت: وقتی رئیس جمهور محرومیت‌ها و گرد و غبار و طوفان روستای کروچان و قبل از آن هم منطقه محروم تنگشاه در عنبرآباد را دیده بود، در تمام مسیر برگشت منقلب بود و اشک ریخت.

امام جمعه کرمان با اشاره به شخصیت کم نظیر آیت الله رئیسی در خدمت و اعتقاد اظهار کرد: باید همراه او می‌شدیم تا ببینیم چقدر وقت صرف کار و چقدر صرف استراحت و تغذیه می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی دولتی با گفتمان امام و انقلاب و رهبری را در فضایی مدیریت کرد که عده‌ای فضا را به سمتی می‌بردند که بگویند این گفتمان طرفدار ندارد، اما مردم هم در رأی قاطع خود نشان دادند که این روش و منش را می‌پسندند و هم در تشییع عظیم پیکر ایشان که دنیا سراغ ندارد و این مسائل حاکی از تراز فهم و درک مردم است.

علیدادی سلیمانی در پایان بیان کرد: این پرچم حتماً دست افراد توانمند داده خواهد شد و با هوش و ذکاوت و بصیرت مردم در انتخابات حماسه‌ای خلق خواهد شد که به نفع انقلاب و رهبری باشد و نهضت خدمت به مردم با قدرت ادامه خواهد یافت.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار