رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از برگزاری اولین آزمون استخدام ویژه افراد دارای معلولیت در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ 05 June 2024

به گزارش تابناک کرمان، دکتر مهدی بازمانده امروز ۱۶ خردادماه در تشریح این خبر گفت: ثبت‌نام این آزمون از ۲۹ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد و در تاریخ ۱۷ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدام ویژه افراد دارای معلولیت در استان کرمان اظهار کرد: بر اساس قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، دولت مکلف است حداقل سه درصد از مجوز‌های استخدامی (رسمی، پیمانی، کارگری) دستگاه‌های دولتی و عمومی اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها و نهاد‌های عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند به‌جز موارد ذکر شده در بند‌های این قانون را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.

دکتر بازمانده گفت: این فرصت بسیار خوبی است که افراد دارای معلولیت که فارغ التحصیل و فاقد شغل هستند، بتوانند جذب سازمان‌های دولتی شوند.

وی در ادامه افزود: سهمیه استخدام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان ۱۸۱ نفر است و سازمان فنی و حرفه‌ای، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت بهداشت، بانک مسکن، وزارت نیرو (آب منطقه‌ای)، سازمان دامپزشکی، سازمان محیط زیست، سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و اداره کل پزشک قانونی در استان کرمان متقاضی جذب هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: آموزگار آموزش ابتدایی، مأمور تشخیص مالیات، کارشناس امور آموزشی، کارشناس حراست نیروی انسانی، بانکدار، کارشناس امور زمین، دبیر حکمت و معارف اسلامی، دبیر زبان انگلیسی، دبیر زبان و ادبیات فارسی، دبیر زیست‌شناسی، دبیر فیزیک، دبیر مطالعات اجتماعی و کارشناس فناوری و اطلاعات برخی از عناوین شغلی در نظرگرفته شده برای دستگاه‌های اجرایی استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان از چهارشنبه ۱۶ خرداد می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را از پایگاه hrtc.ir مرکز آزمون جهاددانشگاهی بگیرند، افزود: باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون در مرکز استان مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی واقع در خیابان هزار و یکشب است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار