سرمربی مس رفسنجان در خصوص تمدید قراردادش با مس گفت: من می‌گویم اگر می‌توانید باشگاه و تیم خوبی درست کنید، من هم می‌توانم با کمال میل کمک کنم، اگر نه بهتر است راهمان از هم جدا شود. اینکه من هرروز درمورد پول حرف بزنم خیلی کار زشتی است.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲ 27 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، دو تیم مس رفسنجان و استقلال خوزستان در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا (سه شنبه) در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم می‌روند. محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از این مسابقه اظهار کرد: بازی مهم و دشواری را فردا پیش‌رو داریم، بخاطر اینکه استقلال خوزستان بنا به شرایط جدول شانس آخر خود را دارد و این بازی را برای ما قطعاً سخت می‌کند. استقلال خوزستان در نیم فصل دوم تیم فوق‌العاده خوبی بوده و در بازی‌های بزرگ خیلی خوب بازی کردند و این می‌تواند برای تیم ما فوق‌العاده خطرناک باشد.

او افزود: تیم‌هایی که شانس آخر را دارند قطعاً با تمرکز بالا در زمین حاضر می‌شوند و از لحاظ ذهنی خودشان را خیلی خوب آماده می‌کنند، چون نتیجه زحمت یک‌سال‌شان است و این می‌تواند برای ما خیلی خطرناک باشد. باید خیلی باهوش بازی کنیم. اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم. این بازی برای ما خیلی مهم است، چون سه امتیاز آن خیلی می‌تواند به ما در جدول کمک کند. ما از نیم فصل دوم نتایج بدی نداشتیم، اما نتوانستیم از رتبه دهم جدول تکان بخوریم و این بازی می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای شود و دو تیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد رضا دهقانی گفت: نمی‌توانم بگویم رضا خیلی ایده‌آل بود، چون توقعم از او خیلی بالا است. متاسفانه همان اوایل کار که به این تیم اضافه شد، پس از یکی دو بازی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد. نزدیک ۴-۵ هفته او را از دست دادیم. بعد از آن دوباره آسیب دید. می‌خواست خودش را برساند، اما شرایطش بدتر می‌شد. خوشبختانه در این ۳-۲ هفته شرایطش بهتر شده و توانسته به تیم کمک کند. از زمانی‌که در آکادمی سپاهان بود او را می‌شناختم. می‌دانستم بازیکن توانمندی است، اما انتظاراتم از او خیلی بیشتر است. بخشی مربوط به مصدومیت بود و قبول دارم، اما الان به تیم کمک می‌کند و امیدوارم در ادامه راه شرایطش بهتر شود.

نویدکیا درمورد عدم رضایتش از بازیکنان تعویضی در یک مسابقه، گفت: بازیکنی که بار اولش بود، بازی می‌کرد از همه بهتر بازی کرد و اصلا مشکلم او نبود. بازیکنانم باید بدانند چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه، باید حواسشان به مباحث تاکتیکی باشد. اینجا نباید کسی برای خودش بازی کند. هیچ فوتبالیستی نباید به خاطر اینکه تماشاچی خوشش بیاد یا تلویزیون بیشتر نشانش بدهد یا هر چیز دیگری بازی کند. اینجا فقط باید چیزی که می‌خواهم را بازی کنند. به خاطر همین کمی دلخوری برایم به وجود آمد. شاید من نتوانستم مواردی که دوست دارم را به آن‌ها تفهیم کنم، ولی مشکل خاصی بابت آن نیست. این‌ها تلنگر‌هایی است که باید به بازیکنان بزنم تا همه از مربیان و بازیکنان بدانند که باید در ساختار تیم حرکت کنند.

سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه آیا برای تمدید قرارداد با مس رفسنجان به جمع بندی رسیده است، توضیح داد: چند هفته درموردش حرف زدم و خیلی هم خوب نیست، ولی بازهم تکرار می‌کنم. من اینجا خیلی راحت بودم و سعی کردم کارم را به نحواحسن انجام بدهم. شرایط به خصوص از نظر مالی برای من فراهم نبود و تیمم خیلی تحت فشار بود. همیشه برای اینکه پولی از شرکت مس بگیرم و به باشگاه تزریق شود باید اینجا می‌آمدم. بعد از بازی استقلال در جام حذفی گفتم نمی‌توانم ادامه بدهم یا قبل از بازی تراکتور آنطور صحبت کردم. این‌ها از نظر شخصیتی برای سرمربی و تیم خوب نیست. چیز زیادی از باشگاه نمی‌خواهم. در باشگاهی بوده‌ام که به اندازه کافی وضعیت مالی خوب و امکانات بالا را دیده‌ام. آدمی نیستم که وقتی به جایی می‌رسم مدام بخواهم از این طرف و آن طرف همه چیز را بِکَنَم، نه، می‌گویم اگر باشگاهی می‌خواهد بزرگ شود باید منظم باشد. باید نظم مالی و مدیریتی داشته باشد. چه در ساختار تیمی و چه در ساختار باشگاهی، حتی وقتی ما زیر مجموعه شرکت هستیم، آن‌ها باید منظم باشند. من می‌گویم اگر می‌توانید باشگاه و تیم خوبی درست کنید و من هم می‌توانم با کمال میل کمک کنم، اگر نه بهتر است راهمان از هم جدا شود. اینکه من هرروز درمورد پول حرف بزنم خیلی کار زشتی است.

او ادامه داد: الان تیم من یکی از چهار تیم زیرمجموعه شرکت ملی مس است. در جام حذفی شانس دارد، ولی اینکه از الان مالکیت ما مشخص نیست، بحثی نیست که من درموردش حرف بزنم. اگر مسئولین این مشکل را حل نکنند ممکن است ۲ سال دیگر از لیگ برتر کنار بروند. اصلا این با قوانین فیفا مغایر است که یک شرکت بتواند ۴ باشگاه داشته باشد. این‌ها را باید افرادی که در شرکت مس هستند درک کنند. شاید مدیرعامل این شرکت آنقدر سرش شلوغ است که نمی‌رسد، ولی مشاورانش باید در مورد این مسائل تحقیق کنند و اطلاعات درست بدهند تا او تصمیمات درست بگیرد.

وی گفت: مثلا مس رفسنجان را به شرکت مس سرچشمه بدهد، یکی را به صندوق بازنشستگی بدهد یا. این همه شرکت زیرمجموعه زیاد دارند. مشکل مالکیت را حل کنند. من الان که خودم را برای جام حذفی آماده می‌کنم تا شانسم را امتحان کنم، می‌بینم اگر تیم من یک درصد قهرمان شد ممکن است سال آینده نگذارند من بروم. پس این چه کاری است که من آنقدر دست و پا بزنم، تیمم را آماده کنم، فشار بیاورم که پولشان را بدهید و... پس زحمات ما در نهایت به درد نمی‌خورد! این‌ها باید حل شوند.

نویدکیا گفت: وقتی ببینم شرکت و باشگاه همگام هستند و درست می‌روند من هم دلم می‌خواهد تا جایی‌که امکان دارد به تیم کمک کنم. دلم نمی‌خواهد الکی تیمی داشته باشم که دهم، دوازدهم باشد. نمی‌گویم ریخت و پاش کنیم، ولی حتی بودجه سال آینده را نمی‌دانم و اینکه چقدر می‌توانم بازیکن بگیرم! خنده‌دار است که فقط ۷-۶ بازیکن قرارداد دارند. لیگ دارد تمام می‌شود. ۶ روز دیگر همه چیز تمام است، ولی اصلا عین خیالشان نیست. آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه هم تنها مانده و کاری از دستش بر نمی‌آید.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار