مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص۵۲۰۰ ردیف استخدامی به آموزش و پرورش استان کرمان در دولت شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد و گفت: این آمار بیش از ۱۰ درصد معلمان شاغل آموزش و پرورش استان کرمان است.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ 29 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، رضا رضایی امروز، ۹ خردادماه با اعلام این خبر ضمن اشاره به این مطلب که رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشتند، اظهار کرد: آموزش و پرورش در دولت شهید رئیسی به اولویت اول کشور تبدیل شد.

وی از استخدام بیش از ۵۲۰۰ فرهنگی در استان کرمان در دو سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه به تحول در نحوه پذیرش و ارزیابی از قبول شدگان، معلمان در تراز جمهوری اسلامی ایران جذب شده اند.

رضایی با بیان اینکه شهید جمهور حضور ویژه‌ای در بین دانش آموزان و معلمان داشتند ادامه داد: مسئله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه‌های اصلی ایشان بود و با پیگیری آیت الله رئیسی طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری شهید رئیسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد، گفت: عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزش روی میز رئیس جمهور شهید بود.

وی با بیان اینکه علی‌رغم موانع اقتصادی، رتبه‌بندی معلمان پس از یک دهه اجرایی شد؛ گفت: طرح رتبه‌بندی در استان کرمان شامل بیش از ۳۹ هزار فرهنگی شد.

رضایی تاکید کرد: در راستای تحقق جهاد تبیین باید دستاورد‌ها و اقدامات بی نظیر دولت سیزدهم به مردم اطلاع رسانی شود.
/ایسنا

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار