رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در هر شرایطی امیدآفرینی را در جامعه تزریق می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ 29 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز، ۹ خردادماه در نشست مشترک مدیران ارشد دستگاه قضائی استان و مدیران شرکت گل گهر سیرجان ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید اظهار کرد: حدود ۱۵ سال بنده از نزدیک با این عالم بزرگ و مجاهد فی سبیل الله برخورد و آشنایی داشتم، از راه، رفتار و منش ایشان درس گرفتم، شهید رئیسی یک اسوه و الگوی بزرگ برای تمام قضات بود.

وی افزود: قطعا این شهید بزرگ از شهدایی است که بیشتر ابعاد وجودی زندگی ایشان برای مردم آشکار خواهد شد.

حمیدی ادامه داد: بخشی از ویژگی‌های مثبت شهید جمهور مانند مردمی بودن، ولایی بودن و خستگی ناپذیر بودن به مردم اثبات شده، اما ویژگی که کمتر به آن پرداخته شده این بود که ایشان در هر شرایطی به آینده امیدوار بود و تنها چیزی که در ایشان دیده نمی‌شد یأس بود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: در بدترین شرایط هیچ‌گاه در گفتار، رفتار و منش شهید جمهور ناامیدی ندیدیم و ایشان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها سعی داشت به جامعه امید تزریق کند، در سخت‌ترین شرایط اداره قوه مجریه را برعهده گرفت و اعتقاد داشت هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد.

وی عنوان کرد: باید دستگاه قضایی و اجرائی و مسئولان معادن به شرایط امیدوار باشند، قوی‌ترین ملت‌ها با یاس و ناامیدی نابود می‌شوند.

حمیدی تصریح کرد: باید به شهید عزیز آیت الله ریئسی تاسی کنیم و به داشته‌ها و ظرفیت‌ها امیدوار باشیم. جزیره‌ای فکر و عمل نکنیم، همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم، آن وقت معجزه امیدواری را خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: بایستی از همه ظرفیت‌های قوه قضائیه در جهت امیدآفرینی در جامعه استفاده کنیم و این مقوله در بدنه دستگاه عدلیه نهادینه شود.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد امیدآفرینی توجه به مسائل اقتصادی، معیشتی است و دشمن از این ابزار استفاده می‌کند که لازم است این ابزار از دشمن گرفته و به معیشت مردم و رشد واحد‌های تولیدی توجه بیشتری شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: امروز تحریم کشور توسط دشمنان تهدید اول نیست بلکه خودتحریمی معضل و تهدیدی برای کشور است.

وی به نقش برجسته قضات و دادستان‌ها در تحقق شعار سال و حمایت از تولید اشاره کرد و گفت: قضات باید در صدور آرا و احکام قضائی ضمن رعایت عدالت، مصلحت و شرایط اقتصادی کشور را ببینند و نباید رایی در دستگاه قضائی صادر شود که جلوی تولید یک بنگاه اقتصادی گرفته شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار