کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۶.۴، ریگان و بم با حداقل دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین صبح را بعد از کوهک با دمای ۳۶.۹ درجه سانتیگراد در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 01 July 2024

به گزارش تابناک کرمان، امین دریافر امروز ۱۱ تیرماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری پدیده غالب در استان افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.

وی افزود: با شکل گیری چشمۀ غبار در کویر مرکزی ایران، در شمال و شمالغرب استان کرمان افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا و با وزش باد‌های ۱۲۰ روزۀ سیستان در شرق استان افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و احتمال اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی استان پیش بینی می‌شود.

دریافر بیان کرد: همچنین تا پایان هفته احتمال رگبار باران در ارتفاعات مرکزی و جنوب غربی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان در ادامه گفت: صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۶.۴، ریگان و بم با حداقل دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین صبح را بعد از کوهک با دمای ۳۶.۹ درجه سانتیگراد در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته‌اند.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ریگان با دمای ۴۸.۵ و شهداد با دمای ۴۸.۴ بعد از کوهک با دمای ۴۹.۸ گرمترین شهر‌های کشور بودند.

دریافر بیان کرد: صبح امروز لاله زار با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین منطقه استان کرمان بود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار